Problem z przedłużeniem usługi,,do komórkowych' | ' (nju_klient)
Jakoś miesiąc temu były zmiany w działaniu tej usługi (wprowadzenie usługi bezterminowej) w Nju na kartę dlatego podejrzewam, że z tego powodu masz problem.
1. Spróbuj kodem:
*127*54*1# (kod wysyłasz przyciskiem "zadzwoń"/zieloną słuchawką itp.)
sprawdzić stan usługi.
2. Jeśli usługa będzie aktywna, a system wcześniej nie pobrał Tobie 6zł za jej ponowną aktywację to wyślij kod *127*54*00#, w celu wyłączenia tej usługi, co może nastąpić w ciągu kolejnych 24h.
3. Jeśli otrzymasz potwierdzenie wyłączenia usługi to sugeruję doładować konto Nju na kartę za min. 5zł.
4. Zakładając, że masz na koncie min. 6zł na aktywację usługi to wprowadź kod *127*54# do aktywacji tej usługi.
Sprawdź, czy system pobierze 6zł, potem sprawdź stan usługi kodem z pkt 1, jeśli będzie aktywna to wykonaj połączenia za min. 99 groszy. Jeśli usługa nadal nie będzie działać prawidłowo to pozostaje tylko reklamacja i czekanie do 30 dni na odpowiedź.