Po wysłaniu formularza o przeniesienie numeru (oferta na abonament) zauważyłem błąd w adresie dostawy, najprawdopodobniej z mojego niedopatrzenia. Zauważyłem błąd natychmiast po wysłaniu formularza, więc wydawałoby się, że to problem prosty do rozwiązania. Najpierw pytam o to konsultanta online, ten mówi że muszę to załatwić na infolinii. Dzwonię na infolinię, po 5 minutach udaje mi się ustalić, że jednak muszę zadzwonić bezpośrednio na numer sklepu internetowego. Dzwonię na nr sklepu - dowiaduje się, że adresu dostawy nie mogę zmienić, ale możliwe jest usunięcie starego zamówienia i wypełnienie nowego formularza. "W porządku" - mówię -"proszę usunąć to zamówienie i wypełnię formularz jeszcze raz". Niesety przy wypełnieniu dzień później, wyświetla się komunikat że podanie o przeniesienie tego numeru już zostało złożone. Więc dzwonię jeszcze raz (do sklepu) i pytam czy na pewno to zamówienie zostało usunięte. Najpierw podjęto próbę odesłaia mnie na infolinię... po chwili rozmowy jednak słyszę "skoro tak Panu powiedziano to proszę się uzbroić w cierpliwość, to czasem chwilę trwa". Następnego dnia dostaję smsa że "zestaw został wysłany" (oczywiście pod zły adres). Ostatnia próba skontaktowania się z konsultantem skończyła się niepowodzeniem - po 5 minutach oczekiwania na infolinii po prostu zawiesiłem słuchawkę. Już mnie nie obchodzi na jaki adres przyjdzie umowa, i tak jej nie podpiszę.