Witam.
Otrzymałem kolejną - 3 w przeciągu 12 miesięcy - "zawyżoną" fakturę.
Odpowiedź na reklamację ostatniej:
"Dzień dobry
Otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące opłat na ostatniej fakturze.
Usługa Jeden na wszystko łączy Limit wydatków głosowych, Limit
wydatków SMS/MMS, oraz Limit wydatków na transfer danych w jeden
Wspólny limit wydatków.
Za rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w
Polsce, za SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych w Polsce
oraz za korzystanie z przesyłu danych w Polsce, w każdym cyklu
rozliczeniowym naliczane są do wysokości 39 zł.
Wspólny limit wydatków nie może być wykorzystany na połączenia oraz
SMS-y:
- z numerami specjalnymi, 501 80 8080, *888, 501 800 800,
- z numerami skróconymi *610, *620, *630,
- przekierowanie połączeń,
- rozmowy na koszt odbiorcy,
- połączenia międzynarodowe,
- połączenia w roamingu,
- rozmowy o podwyższonej opłacie (tzw. ?Rozmowy Premium?)
- na wideorozmowy.
Analiza reklamowanej faktury wykazał wykonanie połączeń
międzynarodowych do Belgii. Takie połączenie są dodatkowo
doliczanie do limitu 39.00 zł w posiadanej usłudze Jeden na
wszystko.
Wyrażam nadzieję, że przedstawione informacje okażą się pomocne w
zgłaszanej sprawie.
Pozdrawiam
Katarzyna Klowan
Doradca Klienta nju mobile"
Wszystko fajnie tylko "doradca" pominął istotną informację iż mam aktywną - od samego początku - usługę blokady połączeń międzynarodowych.