U mnie było następująco. Zamówiłam usługę 7.09 września 2015 z przeniesieniem numeru z plusa, karta z numerem tymczasowym przyszła po kilku dniach( Można z tego tymczasowego numeru korzystać lub zostać przy przenoszonym). Po weryfikacji zamówienia otrzymasz e-mailem potwierdzenie wysłania
dokumentów do podpisu, bądź przyczynę odmowy realizacji zamówienia na
podpisanie Umowy z przeniesieniem numeru.
Kartę wraz z umową przesłali po kilku dniach. Weryfikacja wniosku trwa do 3 dni roboczych. Potem otrzymałam informację SMS-em
z datą przeniesienia numeru. U mnie data wyznaczona była na 25.09. W wyznaczonym dniu przeniesienia numeru, przydzielony tymczasowy numer
nju mobile zostanie zastąpiony numerem przenoszonym. Zostaniesz powiadomiony o
zakończeniu tej operacji SMSem, e-mailem lub telefonicznie, w zależności
jaki tryb kontaktu wybrałeś podczas składania zamówienia.