Możesz złożyć rezygnację w każdej chwili lecz z tego co mi się kojarzy nie zrobisz tego osobiście tylko za pomocą wysłanego wniosku. Też nie mogę zdjąć blokady PIN lecz nie uruchamiam co chwilę telefonu więc mi to nie przeszkadza szczególnie ale w porównaniu do Ciebie mogę korzystać z karty. Jeżeli chodzi o zaskarżanie zwróciłbym tylko się z problem do NJUmobile lecz dla informacji możesz też skorzystać z regulacji zawartych w <a href="http://akty-prawne.rp.pl/Dokumenty/Ustawy/2007/DU2007Nr171poz1206.htm">ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (DzU z 2007 r. nr 171, poz. 1206).
Zawiera ona listę praktyk, które są zakazane, gdyż wprowadzają klienta w
błąd. Klient, który padł ich ofiarą, może skierować sprawę do sądu. Gdy
wygra, będzie mógł żądać zwrotu pieniędzy wydanych w związku z
zakupem. Konsument, który trafił na nieuczciwego sprzedawcę i ma problemy, może zadzwonić po poradę. Dostanie ją na bezpłatnej infolinii konsumenckiej pod numerem 800 007 007. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do
17. Jest dostępna zarówno z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych.
Prowadzi ją Federacja Konsumentów (więcej informacji na
www.federacja-konsumentow.org.pl).Infolinia dotowana jest przez Urząd
Ochrony Konkurencji i Konsumentów.