obsługa

znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

przekierowanie i blokada połączeń

  • Przekierowanie połączeń Blokada połączeń anonimowych Blokada połączeń przychodzących i wychodzących
  • Po aktywacji usługi Pakiet blokad dla usług mobilnych w e-care lub na infolinii, każdą z blokad należy samodzielnie aktywować wpisując odpowiednią kombinację kodu dla dedykowanej blokady, w przypadku braku wpisania kodu blokada na numerze nie będzie działała.

    Przekierowanie połączeń

    Przekierowanie połączeń daje Ci możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową. Usługa dostępna jest tylko w ofercie nju na abonament.

    Przekierowanie można ustawić dla wszystkich rozmów przychodzących, dla rozmów przychodzących gdy telefon jest zajęty, nie odpowiada, jest wyłączony lub jest poza zasięgiem.

    Dzięki krótkim kodom możesz włączać, wyłączać lub zmieniać ustawienia przekierowania połączeń. Wpisz odpowiedni kod i wciśnij przycisk połączenia.

    Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płacisz jak za normalne połączenie z sieci nju mobile na wskazany numer.


    Przekierowanie wszystkich połączeń

    włączenie: **21*numer#

    wyłączenie: #21#


    Przekierowanie gdy linia jest zajęta

    włączenie: **67*numer#

    wyłączenie: #67#


    Przekierowanie gdy nie odbierasz

    włączenie: **61*numer#

    wyłączenie: #61#


    Przekierowanie gdy jesteś poza zasięgiem sieci

    włączenie: **62*numer#

    wyłączenie: #62#

  • Blokada połączeń anonimowych

    Blokada połączeń anonimowych pozwala na zablokowanie połączeń przychodzących z numerów, które mają włączoną blokadę prezentacji własnego numeru.

    Po uzyskaniu połączenia osoba, która ma numer zastrzeżony usłyszy że nie akceptujesz takich połączeń i aby skontaktować się z Tobą musi wyłączyć blokadę prezentacji numeru.

    Jeśli na swoim numerze korzystasz z poczty głosowej, po komunikacie rozmówca będzie mógł pozostawić wiadomość.

    Usługa blokada połączeń anonimowych jest bezpłatna i dostępna w ofercie na abonament i na kartę.

    Włączenie usługi

    • wyślij SMS-a o treści AKT BPA pod numer 8087 (SMS bezpłatny) lub
    • skontaktuj się z doradcą pod numerem *610 (cena zgodna z obowiązującym cennikiem)

    Blokada połączeń anonimowych zostanie włączona w ciągu 24 godzin od przyjęcia zlecenia

    Wyłączenie usługi

    • wyślij SMS-a o treści REZ BPA pod numer 8087 (SMS bezpłatny) lub
    • skorzystaj z krótkiego kodu *110*71*00# i potwierdź przyciskiem połączenia (bezpłatnie) lub
    • skontaktuj się z doradcą pod numerem *610 (cena zgodna z obowiązującym cennikiem)
  • Blokada połączeń przychodzących i wychodzących

    Początkowe hasło nadawane automatycznie przy włączeniu usługi to 9999. Hasło zmienisz samodzielnie: wybierz: ** 03 * 330*stare hasło * nowe hasło * nowe hasło #.

    Równocześnie może być włączona tylko jedna blokada połączeń wychodzących i jedna blokada połączeń przychodzących. Włączenie nowej, kolejnej blokady połączeń wychodzących wyłącza (zastępuje) poprzednio ustawioną inną blokadę połączeń wychodzących.


    blokada wszystkich połączeń wychodzących

    włączenie: *33*hasło#

    wyłączenie: #33*hasło#

    sprawdzenie: *#33#


    blokada wszystkich połączeń przychodzących

    włączenie: *35*hasło#

    wyłączenie: #35*hasło#

    sprawdzenie: *#35#


    blokada wszystkich wychodzących rozmów międzynarodowych

    włączenie: *331*hasło#

    wyłączenie: #331*hasło#

    sprawdzenie: *#331#


    blokada połączeń wychodzących w roamingu z wyjątkiem połączeń lokalnych i do Polski

    włączenie: *332*hasło#

    wyłączenie: #332*hasło#

    sprawdzenie: *#332#


    blokada połączeń przychodzących w roamingu

    włączenie: *351*hasło#

    wyłączenie: #351*hasło#

    sprawdzenie: *#351#

Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?