Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
A poważniej trochę: tutaj jest forum użytkowników, reklamacjami zajmuje się BOK. Przed zmianą dostawcy trzeba było na próbę kupić starter Orange i potestować, sprawdzić.
Myślałem, że wzorem niektórych innych firm jakiś BOK też obsługuje forum. Łudziłem się :)
Miałem wcześniej kupiony stater Orange, więc wszystko wyglądało ok. Problemów nie zauważyłem. Chwilowo problem pojawia się okresowo, sprawdzam dalej czy coś nie tak z androidem, testuje wszystkie możliwości, chociaż nadal nie wiem czemu lubi trzymać się masztu oddalonego z 3km ode mnie gdzie mam 1 kreskę zasięgu, zamiast np. dwóch innych do 900m gdzie mam 3-4 kreski. BOK radzi włączyć na stałe 2G/3G super, wtedy też mi po masztach skakał.
A telefon Samsung S7 z oryginalnym softem XEO najnowszym. Jak żyć :D
Zamiast uzyskać jakąś pomoc i rozwiązanie problemu, to zostałem potraktowany jak idiota, jedyna odpowiedzią był SMS od NJU:
<font color="#185d68">
</font>
"Prosimy o wybranie w telefonie na stałe trybu tylko 2G lub i 3G"
Infolinia jest równie bezużyteczna jak ten formularz kontaktowy w koncie.
Najbardziej boli, że mam Nju z rachunkiem, wiec najszybciej niby będę wolny 5 stycznia :/