profil na forum

nick
bobi
nowicjusz

moje ostatnie

wszystko komórkowe czy Wszystko za nie więcej niż 29 zł?

(2017-10-19 16:02 w wątku wszystko komórkowe czy Wszystko za nie więcej niż 29 zł?)

Nie chciałbym wprowadzać w błąd. Z innych postów wynika, że w ofercie na kartę, po zalogowaniu na swoje konto samodzielnie wyłączasz i włączasz usługi, a te przestają albo zaczynają działać od razu.
Ale lepiej się upewnij. :-)
Pozdrawiam.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

wszystko komórkowe czy Wszystko za nie więcej niż 29 zł?

(2017-10-16 15:31 w wątku wszystko komórkowe czy Wszystko za nie więcej niż 29 zł?)

Witam,
żeby aktywować usługę  "wszystko nie więcej niż 29zł" najpierw musisz wyłączyc tę usługe, którą masz teraz, czyli  "wszystko komórkowe za 29zł" .
Czyli:
1. wyłącz STARĄ usługę
2. włącz NOWĄ usługę
... i czekaj na koniec okresu rozliczeniowego. Obydwie będą mały status "w trakcie zmiany" (jeśli dobrze pamiętam :-)
Nie obawiaj się, że zostaniesz bez żadnej usługi. Stara usługa będzie działała do końca aktualnego okresu rozliczeniowego. Z początkiem nowego okresu rozliczeniowego stara usługa zostanie wyłączona, a włączona zostanie NOWA. No i od tej pory 10 zł "w kieszeni" jak się wyraziłeś.
Tak to się właśnie odbyło, kiedy ja zmieniałem usługi.  Oczywiście dotyczy to oferty z ABONAMENTEM.
Pozdrawiam.
              

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Coś nie tak z naliczaniem nr dodatkowego?

(2017-08-20 19:31 w wątku Coś nie tak z naliczaniem nr dodatkowego?)

Tak gwoli wyjaśnienia.
Dostałem fakturę i moje obawy się potwierdziły, tzn. kilka rozmów z nr dodatkowego na nr stacjonarne zostało naliczone<cite class="content"> </cite>poza abonamentem. Poprzez formularz kontaktowy złożyłem reklamację, która została uwzględniona. Wystawiono fakturę korygującą na  nową, mniejszą kwotę.
Widzę, że teraz wszystkie rozmowy są naliczane właściwie. Oby tak dalej.
Sorry, ale coś nie tak z formatowaniem tekstu :-)

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Brak dostarczanej karty SIM wraz z umową

(2017-08-14 22:00 w wątku Brak dostarczanej karty SIM wraz z umową)

Witam.
Nie napisałeś dlaczego chcesz wymienić kartę SIM. Zakładam, że stara karta  nie obsługuje LTE i dlatego chcesz ją wymienić.
Sprawa wygląda tak. Przenosząc nr z Orange do Nju, rzeczywiście nie dostajemy nowej karty SIM (Nju to przecież tak naprawdę Orange, więc po co?) Ale możesz za darmo wymienić kartę SIM (ja tak zrobiłem). Niestety musisz się pofatygować osobiście do salonu Orange i to nie jakiegokolwiek, ale do takiego, który obsługuje klientów Nju.
Oto link: http://www.njumobile.pl/obsluga/komunikaty,wymien-karte-SIM-na-SIM-LTE
Ściągnij stamtąd regulamin, a tam znajdziesz  listę salonów Orange, w których można to załatwić. Musisz mieć ze sobą tylko dowód osobisty, no i telefon musi być zarejestrowany na Ciebie.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

"Korzystaj w Unii Europejskiej jak w Kraju" a zawyżony rachunek

(2017-08-13 12:46 w wątku "Korzystaj w Unii Europejskiej jak w Kraju" a zawyżony rachunek)

Ręce opadają!
Moim skromnym zdaniem wszystkie te głosy "poszkodowanych" przez reklamę nju świadczą o jednym, o konieczności reformy szkolnictwa!
Jak widać na tym przykładzie, pewne pokolenie jeśli chodzi o czytanie ze zrozumieniem, logikę myślenia, etc. mamy niestety stracone, (no dobrze... są wyjątki). Zadbajmy jednak o młodszych!

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób