Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
(...) czyli zapomnij człeku o zmianie nju 0 na Buzza i liczą ci inne stawki....
Jak Ci policzą to napisz na reklamacje. Ja będę pisał (mam naliczone z wczoraj 2 zł) tym bardziej, że przed dniem przeniesienia nie było możliwości zmiany planu na numerze tymczasowym z nju zerowy na nju buzz.
Dokładnie/równo po 24 godzinach od otrzymania wiadomości e-mail (z informacją o przeniesieniu numeru) wszystko działa prawidłowo. Na stronie pojawił się abonament nju buzz, można się do mnie dodzwonić, smsy i mmsy działają tak jak trzeba.
Jeżeli pierwszy raz przenosisz numer i nie miałeś nigdy do czynienia z tego typu procedurą to uzbrój się w cierpliwość. Jeżeli po max 48 godzinach problem będzie nadal istniał, dzwoń/pisz na reklamacje.
mam taki sam problem, z jednej sieci mam komunikat że mój numer nie istnieje, z drugiej że jest niedostępny.
na infolinii otrzymałem info że trwa przenoszenie i może tak być nawet do 24-48 godzin. Dziwny temat bo telefon żony został przeniesiony w tym samym czasie i do niej można bez problemu się dodzwonić.
na stronie www na moim koncie zamiast taryfy New buzz cały czas widnieje taryfa nju zerowy