Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Znasz takie powiedzenie Marka Twaina:
"Lepiej milczeć i wydawać się głupim niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" ?
Zastosuj się i nie pokazuj publicznie swego chamstwa i złośliwości, bo nikomu tym nie zaimponujesz, chyba że kibolom lub gimbazie.
Założyłem temat, bo mam wątpliwości - skoro "nju buzz" miał być z założenia i zgodnie z umową płatne w wysokości do 19,- zł, to dlaczego jest to domyślnie wyłączone a dopiero po zalogowaniu się na konto można tę usługę włączyć?
Przed jej aktywacją płaciłem mniej, czasami poniżej 10,- zł. Odkąd ją aktywowałem płacę zawsze powyżej 39,90 a nawet 59,- zł. Nie korzystam z internetu, tylko rozmowy komórkowe krajowe i sms-y.
Przecież to jest nie normalne i niezgodne z deklarowaną przez operatora kwotą, która mnie skłoniła do podpisania tej umowy, "nju buzz".
A 19,- zł na komórki plus 9,- zł na smsy to razem max. 28,- zł a nie 59,- zł !
Jeśli ktoś chciałby coś napisać to bardzo proszę - merytorycznie i na temat. Bez aluzji co do wieku i niemożliwości ogarnięcia umów.
Dostałem maila od Pana Wojciecha Bartnika z nju, oto jego treść:
Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Pana zgłoszenie dotyczące fakturowania.
Pozdrawiam
Wojciech Bartnik
nju mobile
<font color="#222222" face="arial, sans-serif">i oczywiście nie ma żadnego załącznika. </font>
<font color="#222222" face="arial, sans-serif">
</font>
<font color="#222222" face="arial, sans-serif">Taka jest najwyższa jakość usług BOK w nju. Ja pytam dlaczego są tak wysokie rachunki a Pan Bartnik nawet załącznika wysłać nie potrafi. To jak on cokolwiek wyjaśni?! Jestem przekonany, że tym załącznikiem był cennik.</font>
<font color="#222222" face="arial, sans-serif">Czy totalne spławienie klienta.</font>
<font color="#222222" face="arial, sans-serif">Więc informuję Pana, Panie Bartnik, że rezygnuję z Waszych usług z uwagi na brak możliwości rzetelnego rozpatrzenia skarg na wysokość rachunków oraz brak jakiegokolwiek zaangażowania pracowników BOK w korespondencję z klientami.</font>
to jest odpowiedź na post:
Kto chce niech omija. Jestem w tej sieci od ponad roku. Nie zapłaciłem więcej jak 22 PLN. A rozmawiam po 1500-1800 minut miesięcznie.
Treść postu może świadczyć, że pisze pracownik z działu marketingu nju.
Jestem w nju od ponad roku, ale NIGDY nie zapłaciłem mniej niż 39zł - 59 zł miesięcznie a rozmawiam bardzo mało. Nie wyobrażam sobie kwoty do zapłaty gdybym rozmawiał, jak cytowany pracownik nju, 1500 minut miesięcznie! W związku z brakiem jasności i przejrzystości oferty nju na kartę, rezygnuję z ich usług. Nie może być dysproporcja między deklarowaną przez nju a otrzymaną na rachunku wysokością kwot. Skoro "nie więcej jak 19,- zł" to nie, do diabła, 59,- zł!