Przeniesienie numeru

 

Przeniesienie numeru (2015-07-27 18:59)

Witam. Niedawno przenosiłem numer z Plusa do Nju. Problem polega na tym, że gdy numer już przeniesiono to część osób nie mogła się do mnie dodzwonić. Część osób normalnie może że mną rozmawiać po przeniesieniu numeru a część osób dodzwania się na starą karte SIM. Czyli jaśniej: mam jeden numer i dwie karty SIM na które osoby mogą się dodzwonić.

~michał

 

Przeniesienie numeru (2015-10-06 18:03)

Witam. Niedawno przeniosłem swój nr z Plusa do Nju. po 3 dniach otrzymałem wiadomość:
Informujemy o negatywnym rozpatrzeniu wniosku o przeniesienie niniejszego numeru z powodu niezgodności danych rejestracyjnych pomiędzy danymi we wniosku Nju mobile, a danymi u obecnego operatora. Prosimy o aktualizację danych u obecnego operatora, a następnie przesłanie informacji na przechodzedo@njumobile@.pl.

Po chwili otrzymałem SMS od operatora Plus:
Informujemy, że zlecenie rejestracji danych Abonamenta numeru 123456789 zostało wykonane. Pozdrawiamy. Plus.

Przed przeniesieniem karty z Plusa na Nju musiałem iść do punktu Plusa o zarejestrowanie karty na moje dane osobowe, gdyż ta karta była kupiona w sklepie za 5 zł.

Proszę o pomoc i przydatne informacje, gdyż 9.10.2015 roku mój nr ma być przeniesiony do Nju.
Pozdrawiam


~nowynju

 

Przeniesienie numeru (2015-10-06 23:26)

@nowynju zgodnie z treścią maila od Nju napisz, że karta była niezarejestrowana ale rejestrację przeprowadziłeś w salonie Plusa w dniu X i teraz powinno być OK dlatego prosisz o ponowienie przeniesienia numeru.

Być może Plus wprowadził dane rejestrowe z kilkudniowym opóźnieniem i jak Nju odpytało Plusa to dostali info o braku danych.
Teraz jeśli ponowią próbę powinno być OK, chyba, że masz jakiś błąd w danych rejestrowych po stronie Plusa. W razie czego będziesz musiał je zweryfikować lub dopytać Nju co konkretnie jest niezgodne, bo komunikaty przesyłane mailem są szablonowe i nic konkretnego z nich nie wynika

[edytowane przez nju_klient o 23:27 w dniu 2015-10-06]
 

Przeniesienie numeru (2015-12-30 12:30)

potrzebuje pomocy przeniosłam numer ale nie mogę się zarejestrować na stronie nie dostaje kodu smsem

~asi

odpowiedź

Przeniesienie numeru | ~nowynju (06.10.2015, 18:03)

Witam. Niedawno przeniosłem swój nr z Plusa do Nju. po 3 dniach otrzymałem wiadomość:
Informujemy o negatywnym rozpatrzeniu wniosku o przeniesienie niniejszego numeru z powodu niezgodności danych rejestracyjnych pomiędzy danymi we wniosku Nju mobile, a danymi u obecnego operatora. Prosimy o aktualizację danych u obecnego operatora, a następnie przesłanie informacji na przechodzedo@njumobile@.pl.

Po chwili otrzymałem SMS od operatora Plus:
Informujemy, że zlecenie rejestracji danych Abonamenta numeru 123456789 zostało wykonane. Pozdrawiamy. Plus.

Przed przeniesieniem karty z Plusa na Nju musiałem iść do punktu Plusa o zarejestrowanie karty na moje dane osobowe, gdyż ta karta była kupiona w sklepie za 5 zł.

Proszę o pomoc i przydatne informacje, gdyż 9.10.2015 roku mój nr ma być przeniesiony do Nju.
Pozdrawiam


wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

70 gości i 0 zalogowanych użytkowników