Konto zablokowane

 

Konto zablokowane (2015-07-21 15:18)

Witam, po dłuższym czasie nieobecności zablokowałam sobie konto zbyt wieloma próbami wpisywania hasła. Karty nie mam przy sobie, więc funkcja "przypomnij hasło" nie jest mi w tej chwili pomocna, gdyż hasło wysyłane jest na kartę.
Jak mogę inaczej dostać się na konto? Można wysłać hasło tymczasowe na adres email podany przy rejestracji ?
Chciałabym uregulować płatności i dalej korzystać z numeru.
Czekam na odpowiedź, dziękuję, pozdrawiam!

~paulina

 

Konto zablokowane (2015-07-21 16:59)

To nie jest forum do kontaktu z BOK, jak potrzebujesz pomocy to zadzwoń na infolinię i tam wyjaśnij wszelkie wątpliwości. Jeśli masz nju z rachunkiem to fakturę dostałaś na maila, więc zaległe opłaty możesz uregulować bez konieczności logowania.

odpowiedź

Konto zablokowane | nju_klient (21.07.2015, 16:59)

To nie jest forum do kontaktu z BOK, jak potrzebujesz pomocy to zadzwoń na infolinię i tam wyjaśnij wszelkie wątpliwości. Jeśli masz nju z rachunkiem to fakturę dostałaś na maila, więc zaległe opłaty możesz uregulować bez konieczności logowania.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

156 gości i 0 zalogowanych użytkowników