forumnju z rachunkiemusługiBrak słów - rozmowa z konsultantem

Brak słów - rozmowa z konsultantem

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-08-29 20:52)

witam
jestem klientem nju mobile na abonament, jakiś czas temu na pierwsze dni  sierpnia uszkodziła sie karta sim (rawno wstałem i tel nie miał zasięgu) po rozmowie z konsultantem i sprawdzeniu parametrów potwierdzono uszkodzenie mojej karty sim i określono czas oczekiwania max.10 dni
po 14 dniach od zgłoszenia dzwonie do konsultanta i dostaje informacje że karta została wysłana a jak nie przyjedzie w ciągu 2 dni prosimy o kontakt ponownie, po 2 dniach dzwonię i zaczyna sie przełączanie, do działu takiego i takiego urywa się sygnał.., ponownie dzwonię i kolejne tłumaczenie itd.. i znów przełączanie i wyjaśnianie i kolejny raz z ktoś się rozłącza. Mijają kolejne 2 dni i ponownie wykonuje połączenie do konsultanta - i ten sam bajer, nikt nie potrafi mi określić dokładnie czy wysłano ta karte sim czy nie, raz pada termin 19.sierpnia, później inny konsultant twierdzi że nie wysłano, a kolejny przełącza mnie do działu wysyłek a pan nie chce mi podać numeru przesyłki do kuriera DPD, ale mówi że wysłana została. Wiec super frajda jest !!!! jak ktoś prowadzi firmę i nagle dzieją sie takie cuda że nikt nie potrafi określić kiedy dostanę nową kartę sim... ---> a co najśmieszniejsze jest to rozłączanie się podczas rozmowy po kilku połączeniach --- > do dzisiejszego dnia 29.06 nikt nie udzielił mi jasnej i konkretnej odpowiedzi na dany temat ..... pozdrawiam  Grzegorz S. chyba już były klient nju mobile.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~grzegorzs.

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-08-30 02:22)

Trochę słabo, w play wymieniono mi kartę w 20s (w salonie) 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-08-30 11:53)

Dziś w końcu dotarłem do jakiejś odpowiedzialnej i konkretnej osoby która podała mi numer wysyłki - konkretnego kuriera ... i co wyszło ?????
Sprawę zawinił Kurier --> ktoś mu odebrał paczkę - pytanie tylko kto?? Potwierdzenie odbioru jest że to ja odebrałem...
co do nju mobile - też zainterweniowali do przewoźnika DPD, w celu wyjaśnienia, reasumując nju mobile zachowało się bardzo profesjonalnie i miło ( w końcu) oraz otrzymałem informacje ze zostanie wysłana nowa karta sim w poniedziałek, --> nasuwa sie pytanie dlaczego to wszystko tak długo trwało by móc sie coś dowiedzieć....
pozdrawiam i dziękuję miłej pani z nju mobile że w końcu ktoś profesjonalnie podszedł do tematu z pomocą... Grzegorz S.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~grzegorzs.

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-12-05 11:28)

Dzisiaj jest jakiś problem z połączeniami próba kontaktu z konsultantami tragedia udało mi się wejść na czata i porozmawiać z konsultantem usłyszałam odpowiedź nie umiem pomóc to kto umie coś wyjaśnić chyba nikt.Pozdrawiam Joanna chyba też były klient nju mobile

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1386239298053

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-12-08 16:33)

to są barany, ja już 3 razy pisałem że nie mogę aktywować karty to jakiś paweł mi odpisuje że jadł bigos. zero pomocy i konkretnych działań. wszyscy się rzucą na tą śmieszna oferte a pozniej beda zalowac. tyle 

~djsve

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2013-12-20 11:35)

Konsultanci zeczywiście niewiele potrafią pomóc i sa to ludzie bardzo młodzi chyba bez zadngo doświadczenia.Rozumie ze kazdy musi się uczyć ale firma powinna pracowników szkolić i dbać o ich wiedze i efektywność ktora potem przełozy się na zadowolenie klijentów

 

Brak słów - rozmowa z konsultantem (2015-02-26 19:56)

Usiłuję zapłacić fakturę, przez cały czas łączy się z ing mimo że zaznaczam wbk.

odpowiedź

Brak słów - rozmowa z konsultantem | ~grzegorzs. (30.08.2013, 11:53)

Dziś w końcu dotarłem do jakiejś odpowiedzialnej i konkretnej osoby która podała mi numer wysyłki - konkretnego kuriera ... i co wyszło ?????
Sprawę zawinił Kurier --> ktoś mu odebrał paczkę - pytanie tylko kto?? Potwierdzenie odbioru jest że to ja odebrałem...
co do nju mobile - też zainterweniowali do przewoźnika DPD, w celu wyjaśnienia, reasumując nju mobile zachowało się bardzo profesjonalnie i miło ( w końcu) oraz otrzymałem informacje ze zostanie wysłana nowa karta sim w poniedziałek, --> nasuwa sie pytanie dlaczego to wszystko tak długo trwało by móc sie coś dowiedzieć....
pozdrawiam i dziękuję miłej pani z nju mobile że w końcu ktoś profesjonalnie podszedł do tematu z pomocą... Grzegorz S.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

71 gości i 0 zalogowanych użytkowników