Oczywiście. Poprzez stronę NJU i zalogowaniu się na swoje konto możesz zlecić wymianę na micro sim czy nano.
<font color="#185d68"><strong>Aby wymienić kartę:</strong>
<ol><li><strong>Zaloguj się</strong> do swojego konta.</li><li>Kliknij w <strong>kontakt</strong>.</li><li>Wybierz w formularzu odpowiednio: <strong>zlecenie</strong> > <strong>wymiana / duplikat karty SIM</strong></li><li>Wpisz w treści zgłoszenia <strong>rodzaj karty</strong> jaką chcesz otrzymać.</li><li>Uzupełnij swój adres e-mail i numer kontaktowy (jeśli są inne niż ustawione domyślnie).</li><li>Po zaznaczeniu zgody na wykorzystanie adresu e-mail do obsługi Twojego zgłoszenia wyślij zlecenie.</li></ol>Karta SIM zostanie dostarczona przez kuriera.
Wymiana karty jest <strong>płatna 25zł brutto</strong>, gdy wynika ona z okoliczności nie leżących po stronie operatora np. zagubienie, kradzież, uszkodzenie mechaniczne lub zmiana karty na obsługującą szybką transmisję danych LTE. Kwota zostanie doliczona do Twojej kolejnej faktury lub pobrana z Twojego konta, jeżeli korzystasz z oferty na kartę.
Wymiana karty SIM z przyczyn leżących po stronie operatora np. karta sim przestała działać - jest bezpłatna.
</font>