Aby wymienić kartę :
<ol><li><font face="Thread-00000948-Id-00000054">Zaloguj się </font> do swojego konta.</li><li>Kliknij w <font face="Thread-00000948-Id-00000054">kontakt.</font></li><li>Wybierz w formularzu odpowiednio: <font face="Thread-00000948-Id-00000054">zlecenie</font> > wymiana/duplikat karty SIM<strong> <strong> </strong></strong></li><li>Wpisz w treści zgłoszenia <font face="Thread-00000948-Id-00000054">rodzaj karty</font> jaką chcesz otrzymać.</li><li>Uzupełnij swój adres e-mail i numer kontaktowy (jeśli są inne niż ustawione domyślnie).</li><li>Po zaznaczeniu zgody na wykorzystanie adresu e-mail do obsługi Twojego zgłoszenia wyślij zlecenie.</li></ol>Karta SIM zostanie dostarczona przez kuriera.
Wymiana karty jest <font face="Thread-00000948-Id-00000054">płatna 25 zł brutto</font>, gdy wynika ona z okoliczności nie leżących po stronie operatora np. zagubienie, kradzież, uszkodzenie mechaniczne lub zmiana karty na obsługującą szybką transmisję danych LTE. Kwota zostanie doliczona do Twojej kolejnej faktury lub pobrana z Twojego konta, jeżeli korzystasz z oferty na kartę.
Wymiana karty SIM z przyczyn leżących po stronie operatora np. karta sim przestała działać - jest bezpłatna.
[edytowane przez s-krobek o 18:39 w dniu 2015-05-19]