to jest odpowiedź na post:
Możliwe, że kurier się pomylił, informacje na temat złożonych zamówień znajdziesz na infolinii sklepu Nju, dzwoniąc pod numer 690300400.
TO NIE KURIER SIĘ POMYLIŁ Pani Konsultantko firmy NJU, tylko NJU POMYLIŁO SIĘ opracowując algorytm. Rozsądny człowiek po to podaje adres korespondencyjny, żeby wszelką korespondencję tam mu wysyłano. NJU tego nie załapało i wysyła na adres stałego zameldowania (ciekawe jak na to reagują studenci?).
Zmieńcie algorytm (wysyłanie umów na adres korespondencyjny z automatu) albo przebudujcie stronę formularza tak, żeby pytał, na jaki adres wysyłać korespondencję (to akurat będzie kretyńsko wyglądać: "Wysłać korespondencję na adres do korespondencji, czy ten drugi?")
Mam ten sam problem i już widzę po wpisach na forum, że chyba będę składał jeszcze raz wniosek, bo nie da się tego odkręcić (wg wpisów infolinia też nie pomaga)