Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Jak sprawdzić ilość danych jakie zostały ze 100mb w danym dniu przy opcji: nju do wszystkich? (bez włączonego pakietu 350mb).
sprawdzenie stanu 6. W każdej chwili Abonent ma możliwość sprawdzenia stanu i ważności Pakietu poprzez: 6.1. wysłanie SMS-a o treści ILE pod numer 602 (opłata jak za SMS-a do nju mobile zgodnie z obowiązującym Abonenta Cennikiem) 6.2. wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu się nju on-line na stronie www.njumobile.pl/mojekonto 6.3. poprzez wpisanie w telefonie krótkiego kodu *127*53*1# i potwierdzenie przyciskiem ?zadzwoń? 6.4. wybór odpowiedniej opcji w Automatycznej Obsłudze Klienta pod numerem *620 (opłata za połączenie zgodna z obowiązującym Abonenta Cennikiem) 6.5. Twoje Menu tj. wybór na klawiaturze telefonu *127*# i potwierdzenie przyciskiem ?zadzwoń?.
Tak, moje pytanie jednak dotyczyło sytuacjigdy NIE mamy włączonego pakietu 350mb.Mamy za to włączoną usługę: "nju do wszystkich"która gwarantuje nam 100mb każdego dnia.Jak sprawdzić ilość pozostałych danych z tych 100mb w danym dniu?
*127*# po osiągnięciu limitu 2 zł pokazuje, ile jeszcze zostało MB
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
24 gości i 0 zalogowanych użytkowników