Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Jestem w njumobile już od jakiegoś czasu, a od dwóch dni po zalogowaniu w zakłądcę "moje konto" pojawia się informacja,że żebym mogła korzystać z tej zakładki muszę być klientem njumobile...a przecież jestem...
Dzwoniąc na infolinię NJU można uzyskać info od doradcy, że wiedzą, że występują takie utrudnienia i trwają już prace naprawcze. Zostaje uzbroić się w cierpliwość i czekać aż naprawią wszystko.
u mnie jest tak samo nie umiem sprawdzic stanu konta i faktur :( :( :( usuncie szybko ten problem chce dopłacić za usługe :( :( jestem klientem nju mobile a tu wyskakuje takie coś że "nie jestem klien tem i mam wybrac z oferty od nowa jakieś pakiety i oferty" :(
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
109 gości i 0 zalogowanych użytkowników