Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam,od paru dni próbuję autoryzować drugi nr, wpisując superpin. Za każdym razem otrzymuję odpowiedź, że podany superpin jest nieprawidłowy.Jest to jakiś błąd systemu czy trzeba czekać x dni od podpisania umowy?
Zły SuperPIN. Przez zalogowanie się do konta w "Moje Konto" możesz uzyskać SuperPIN.
SuperPIN jest poprawny. Odczytuję go z plastikowej karty, w której była karta sim."6 ostatnich cyfr kodu PUK"
Jeśli masz na umowie SuperPIN "6 ostatnich cyfr kodu PUK" to prawdopodobnie oznacza iż SuperPIN nie jest ustawiony na Twoim kontrakcie. Musisz ustanowić superPIN przez kontakt z B.O.K. lub poprzez zgłoszenie na njumobile/mojekonto. Oczywiście szybszą metodą jest kontakt telefoniczny.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
177 gości i 0 zalogowanych użytkowników