Zapewne wysłali ci SMSa.
Numer najprawdopodobniej został ci wyłączony, ponieważ nie doładowałeś konta w okresie ostatnich 6 miesięcy, oraz nie odpowiedziałeś odpowiednio na SMSa, którego ci wyslali.
6 miesięcy po ostatnim doładowaniu wysylany jest SMS z pytaniem, czy chcesz nadal korzystać z oferty nju mobile. Należy na niego odpowiednio odpowiedzieć. Powoduje to wydłużenie ważności o kolejne 3 miesiące. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z tym, że nie chcesz dalej korzystac z numeru.
Podstawa prawna:
Regulamin promocji "Po wieki", Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.
Jeśli chcesz odzyskać numer, skontaktuj się z BOK. Jeśli zależy ci na czasie, zrób to przez infolinię.
Utracone środki przepadły bezpowrotnie. Ewentualny zwrot środków zależy wyłącznie od konsultanta (przy czym na pewno mają oni jakieś ograniczenia kwotowe).
[edytowane przez nico o 19:36 w dniu 2015-04-23]