U mnie też tak było więc zadzwoniłam w tej sprawie do BOK. Dowiedziałam się, że w przypadku przeniesienia z Orange nastąpi automatyczne przeniesienie do Nju po zakończeniu poprzedniej umowy, niezależnie od tego, kiedy zgłoszę zamówienie. W tej sytuacji wysłałam je wcześniej, żeby mieć z głowy i żeby stało się za dość oczekiwaniu Orange (z BOK Orange dowiedziałam się z kolei, że aby przenieść numer bezpośrednio po zakończeniu umowy, mój nowy operator musi ich o tym fakcie poinformować na ponad miesiąc przed tym przeniesieniem).
Niestety, jak to często bywa, okazało się, że nie poszło wcale tak gładko. Mój numer został przeniesiony o miesiąc wcześniej i nikt - ani w Orange ani w Nju - nie był mi w stanie odpowiedzieć na pytanie, dlaczego. Czekam teraz na rozpatrzenie mojej reklamacji - chcę znać stanowisko Nju zanim Orange zacznie mnie ścigać z karą umowną ;-)