Piszę informacyjnie, bo może przyda się to innym chcącym zmienić osobę, na którą zarejestrowany jest numer.
O ile w ofercie na abonament nie ma cesji, to w ofercie na kartę jak najbardziej. Tylko nie używa się tego słowa. Można jednak wyrejestrować numer poprzez pisemną dyspozycję (nie powoduje to ani wyłączenia numeru, ani utraty środków, ani likwidacji konta internetowego), a potem zarejestrować numer na nowe dane. Rejestrację nowych danych można przeprowadzić po zalogowaniu się na konto internetowe powiązane z danym numerem albo tradycyjną drogą przez pisemną dyspozycję.
Tak wygląda oficjalna droga.
Jest też droga na skróty, ale wynika chyba z niedoróbek technicznych po kolejnej przebudowie strony i nie wiem, jak długo będzie dostępna. Mianowicie po zmianie oferty z abonamentowej na ofertę pre-paid, na moim koncie znikły wszystkie dane osobowe. Po wejściu w Moje Konto --> Mój Profil, dane osobowe były puste, a pojawił się link "zarejestruj numer". Wpisałam więc nowe dane i (z dziennym opóźnieniem) dane zostały zaktualizowane. Dla pewności wysłałam też pisemną dyspozycję.
W ten sposób udało mi się zrobić cesje dla dwóch numerów w NJU :-)))))))))