Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam. Dzisiaj zablokowano mi połączenia w związku z niezapłaconą fakturą .<BR>Doładowałem konto za 10 zł online, Niestety nadal nie mogę wykonywać połączeń.<BR>Na stronie Moje konto widnieje skarbonka, stan konta 9,90 zł<BR>
Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora
Witam,mam dokładnie ten sam problem, support kazał mi jedynie zresetować telefon, co oczywiście nie zmieniło faktu, że nie mogę wykonywać połączeń. Ta skarbonka działa w ogóle ?
Mam tak samo. Po wybraniu numeru gada mi automat o nie opłaconej fakturze. Czy to działa, czy jest z tym jakiś problem, a może trzeba inaczej wybrać numer?Co robić w tej sytuacji?Może support nju się wypowie na forum??
Opis doładowania podany na zdrapce jest kłamstwem. Ściągnąłem z neta taki, który działa: "Aby doładować konto wyślij SMSa o treści <strong>DOLADUJ[spacja]NNNNNNNNNNNNNN </strong>na bezpłatny numer <strong>8088</strong>"
Ten bonus to ściema jak mam zrobić żeby on zaczął działać uruchomiłam usługe ale nadal pobiera mi z konta głownego WTF?
Mam ten sam problem doladowalem konto na 25 zl, rachunek jednej z faktur wynosi okolo 17zł mimo to skarbonka pokazuje caly czas kwote 25zl a ja nie moge wykonywac polaczen. Jest tu jakis moderator?
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
104 gości i 0 zalogowanych użytkowników