forumnju z rachunkiemofertaAktywacja nie powiodła się..

Aktywacja nie powiodła się..

 

Aktywacja nie powiodła się.. (2015-01-05 11:47)

W połowie grudnia zamówiłam karte nju mobile, chciałam przenieść swój numer do nju. po 2 dniach Karta zastępcza przyszła, korzystałam z niej. Dnia 2 stycznia mój numer miał być aktywowany, 27 grudnia zarejestrowałam swój numer u obecnego operatora, wysłałam maila potwierdzającego zarejestrowanie a mój numer, który chciałam przenieść dalej nie działa.. Pisałam maila i dalej nie potrafię się z Wami skontaktować a telefon w mojej pracy jest mi niezbędny

~gościu

 

Aktywacja nie powiodła się.. (2015-01-08 18:54)

Zadzwoń.  Zapytaj. Będziesz coś więcej wiedział.  Tutaj konsuktanci nie zaglądają. A w tej sprawie tylko obsługa może coś odpowiedzieć. 690 610 610 

odpowiedź

Aktywacja nie powiodła się.. | s-krobek (08.01.2015, 18:54)

Zadzwoń.  Zapytaj. Będziesz coś więcej wiedział.  Tutaj konsuktanci nie zaglądają. A w tej sprawie tylko obsługa może coś odpowiedzieć. 690 610 610 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

194 gości i 0 zalogowanych użytkowników