Trudna sytuacja. Napiszę Ci, czego na pewno nie możesz:<BR>1. NIE możesz złożyć zamówienia, nie mając telefonu z przenoszonym numerem fizycznie w ręku (bo podczas procesu zamawiania na telefon przychodzi sms weryfikujący numer)<BR>2. NIE możesz złożyć zamówienia ze swoimi danymi, jeśli telefon jest zarejestrowany na mamę, gdyż wówczas przeniesienie nie dojdzie ostatecznie do skutku (odrzucenie z uwagi na niezgodność danych)<BR>3. NIE możesz podpisać się na umowie jako mama, bo kurier sprawdza dowód osobisty, ani tym bardziej w jej zastępstwie.<BR>4. NIE możesz zmienić danych abonenta już po przeniesieniu numeru do NJU (NJU nie oferuje takiej możliwości).<BR><br><BR>Według mnie masz do wyboru:<BR>A) Przenieść numer z danymi mamy, ona musi podpisać umowę, a potem ty używasz na jej konto. Mała cenna uwaga - od złożenia zamówienia do przyjazdu kuriera mija 4-5 dni roboczych (mówię z doświadczenia - przenosiłam już 3 numery)<BR>B) Zaktualizować dane u obecnego operatora. Wiąże się to z wysłaniem pisma albo skanu pisma. Niektórzy operatorzy pobierają opłatę za zmianę danych abonenta<BR>C) Zamówić starter z nowym numerem.<BR>