forumnju z rachunkiemofertaPrzeniesienie numeru, moj numer jest nieaktywny.

Przeniesienie numeru, moj numer jest nieaktywny.

 

Przeniesienie numeru, moj numer jest nieaktywny. (2014-11-01 21:55)

Witam. Pod koniec sierpnia złożyłam wniosek o przeniesienie numeru do państwa sieci otrzymałam komplet dokumentów wraz z kartą. Otrzymaną kartę z numerem tymczasowym aktywowałam ale nie korzystałam z niej w oczekiwaniu na przeniesienie numeru. Przeniesienie numeru na abonament z T-moblie do Nju mobile na abonament, data została wyznaczona 28 październik i w noc z 27/ 28 października moja stara karta została dezaktywowana. Do dzisiaj oczekuje na aktywacje mojego przenoszonego numeru na nowej karcie, mimo że miały to być max 24 h. Na telefonie nie ma zasięgu i widnieje napis Tylko połączenia alarmowe. Jest to mój jedyny numer dlatego nie mam możliwości skontaktować się z państwem również nie mogę zarejestrować się do systemu gdyż nie dostanę potwierdzenia sms. Nie dostałam również od państwa żadnej informacji emailem o przebiegu procesu. Obecnie przez kilka miesięcy przebywam w Hiszpanii nie wiem czy ma to wpływ na opóźnienie procesu. Proszę o jak najszybszą pomoc.

~aleksandra

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~wkurzony1

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~wkurzony1

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~vfhvcccggh

odpowiedź

Przeniesienie numeru, moj numer jest nieaktywny. | ~aleksandra (01.11.2014, 21:55)

Witam. Pod koniec sierpnia złożyłam wniosek o przeniesienie numeru do państwa sieci otrzymałam komplet dokumentów wraz z kartą. Otrzymaną kartę z numerem tymczasowym aktywowałam ale nie korzystałam z niej w oczekiwaniu na przeniesienie numeru. Przeniesienie numeru na abonament z T-moblie do Nju mobile na abonament, data została wyznaczona 28 październik i w noc z 27/ 28 października moja stara karta została dezaktywowana. Do dzisiaj oczekuje na aktywacje mojego przenoszonego numeru na nowej karcie, mimo że miały to być max 24 h. Na telefonie nie ma zasięgu i widnieje napis Tylko połączenia alarmowe. Jest to mój jedyny numer dlatego nie mam możliwości skontaktować się z państwem również nie mogę zarejestrować się do systemu gdyż nie dostanę potwierdzenia sms. Nie dostałam również od państwa żadnej informacji emailem o przebiegu procesu. Obecnie przez kilka miesięcy przebywam w Hiszpanii nie wiem czy ma to wpływ na opóźnienie procesu. Proszę o jak najszybszą pomoc.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

144 gości i 0 zalogowanych użytkowników