forumnju z rachunkiemusługiBrak możliwości otrzymania nowej karty SIM.

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM.

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-18 19:49)

Zagubiłem kartę SIM. 13.09 złożyłem wniosek z konta znajomego z prośbą o wydanie duplikatu karty SIM. Podałem wszelkie niezbędne informacje do wykonania tego zlecenia. Otrzymałem informację zwrotną o prośbę z podaniem numeru SuperPIN w celu realizacji zlecenia. Podałem numer i cisza. Po uprzejmym zapytaniu na jakim etapie jest realizacja zamówienia 1466815337  otrzymałem maila zwrotnego z informacją, że mam złożyć wniosek o wydanie nowej karty SIM. To skandal!!! Od blisko tygodnia jestem bez telefonu, odcięty od świata. Na infolinii nie wiedzą nic. Na stronie jest napisane, że nową kartę wysyłacie w ciągu 3 dni, co jest kompletną bzdurą. Na kolejne maila nikt nie odpowiada. Jutro sprawa trafia do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta. Za fakturę na pewno nie zapłacę, gdyż nie mam możliwości korzystania z numeru. Zachowanie sieci karygodne. Odradzam wszystkim korzystanie z tej sieci.

~maciej

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-19 11:43)

Mam ten spam problem! w piątek 12.09.2014 wysłałam zgłoszenie o nową kartę sim, gdyż zmieniłam telefon i potrzebuję karty microSIM, we wtorek napisałam im wiadomość o potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia i do dzisiaj( mamy następny piątek 19.09.14) i nadal cisza! skandal, jeszcze liczycie sobie za to 25zł, a nie wiadomo kiedy otrzymam kartę ani czy kurierem czy pocztą, nic!

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-19 13:19)

Ja za to kartę sim dostałem ale aktywować ją nikt nie myśli, miałem czekać na telefon konsultanta - 4 dni - BRAK TELEFONU!! dzwonię na infolinię - pół godziny słuchania muzyki i przerwane połączenie (nie z mojej strony), napisałem maila o aktywację karty, odpowiedź jaką otrzymałem chyba poszła z automatu i nikt mojego maila nie czytał - opisali procedurę zamówienia nowej karty !! kartę już mam chcę ją aktywować bezmózgie istoty!! co za kpina.

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-19 14:40)

fhghtgy

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-19 14:43)

https://www.njumobile.pl/aktywacja

 

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. (2014-09-20 16:04)

Może są jakieś problemy techniczne?

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nhtvkhel

odpowiedź

Brak możliwości otrzymania nowej karty SIM. | nr1466840163 (19.09.2014, 13:19)

Ja za to kartę sim dostałem ale aktywować ją nikt nie myśli, miałem czekać na telefon konsultanta - 4 dni - BRAK TELEFONU!! dzwonię na infolinię - pół godziny słuchania muzyki i przerwane połączenie (nie z mojej strony), napisałem maila o aktywację karty, odpowiedź jaką otrzymałem chyba poszła z automatu i nikt mojego maila nie czytał - opisali procedurę zamówienia nowej karty !! kartę już mam chcę ją aktywować bezmózgie istoty!! co za kpina.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

88 gości i 0 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies