Brak reakcji na reklamację. Brak przeniesionego nr. | ~nan (02.08.2013, 12:39)
Witam,
czy ktoś ma podobnie? Przeniosłem nr do Nju, szybko otrzymałem tymczasową kartę, która niestety, po 1 dniu padła - nie widzą jej 3 różne telefony. Po kilku dniach stary nr został przeniesiony ale nie działa z powodu padniętej karty tymczasowej. Inaczej mówiąc, mój stary nr w Play już nie istnieje a w Nju nie działa, mimo, że przeniesienie było skuteczne, zgodnie z zawiadomieniem od Nju.
Najgorsze jest, że Nju kompletnie olewa moje 2 reklamacje - pierwszą z 24.07 o nie działaniu karty tymczasowej i drugą z 30.07 o braku możliwości korzystania z mojego starego nr.
Czyżby w Nju zaczęła sie praktyka zlewania klienta, kiedy się go już złowiło ??? Myśle, że trzeba z tym wyjść do prasy, bo to często najskuteczniejsza metoda.