forumnju z rachunkiemusługiJak włączyć roaming poza granicami Polski

Jak włączyć roaming poza granicami Polski

 

Jak włączyć roaming poza granicami Polski (2013-07-28 14:23)

Jestem w Niemczech, dopiero teraz aktywuję swoją kartę, przypuszczam że ne ma włączonego roamingu. Jak mogę to zrobić?
Pozdrawiam 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gucia

 

Jak włączyć roaming poza granicami Polski (2013-07-29 08:15)

W ofercie Nju z rachunkiem, będąc poza granicami kraju, możesz próbować aktywować usługę poprzez konto na njumobile.pl (oczywiście jeśli wcześniej wyłączyłaś dodatkowe zabezpieczenia, tak żeby żaden sms z hasłem nie musiał dotrzeć na telefon). W innej sytuacji zostanie pewnie kontakt z BOK pod numerem +48 690610610. W ofertach na doładowania usługa roamingu jest aktywowana automatycznie. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Jak włączyć roaming poza granicami Polski (2013-08-01 14:25)

Jak w takim razie zadzwonic do BOK, zeby aktywowac roaming skoro nie moge uzywac karty dopoki nie aktywuje roamingu??? Kolo zamkniete.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Jak włączyć roaming poza granicami Polski (2013-08-01 22:04)

Zadzwonić musisz z innego telefonu.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Jak włączyć roaming poza granicami Polski (2013-08-01 22:17)

do loop... bardzo smieszne. nie po to mam ten telefon, zeby korzystac z innego. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Jak włączyć roaming poza granicami Polski (2013-08-06 08:39)

Jak nie pomyślałeś wcześniej o aktywacji usługi to niestety jedynym sposobem jest kontakt z BOk z innego nr telefonu, lub poproszenie kogoś w kraju o kontakt z BOK, gdy będzie znał Twoje dane, super pin itp. to będzie mógł zlecić aktywację tej usługi na Twoim numerze.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Jak włączyć roaming poza granicami Polski (2013-08-06 11:26)

pigula... twoja propozycja rozwiązania problemu nie jest satysfakcjonująca. To trochę taka forma kary, że jeśli nie przewidziałem, to poniosę konsekwencje. Kartę otrzymałem w dniu wyjazdu i miałem ważniejsze sprawy niż dochodzenie, czy karta za granicą działa czy nie. Skoro operator oferuje pełną obsługę konta przez internet, to tam też należy szukać rozwiązania problemu. Zgłosiłem problem właśnie w ten sposób i został on rozwiązany bez dzwonienia z innego telefonu. 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Jak włączyć roaming poza granicami Polski (2013-08-06 11:48)

Moja propozycja nie musi być satysfakcjonująca, ważne, że zawarty w niej jest jeden ze sposobów na rozwiązanie problemu (i wcale nie mówię, że akurat ten zaproponowany przeze mnie jest jedyny i najlepszy, bo jak widać mogą być lepsze sposoby). Co do ważnych spraw, nie uważam, że sprawdzenie przed wyjazdem poza granice kraju, możliwości korzystania z telefonu nie jest ważne (moim zdaniem to jedna z pierwszych rzeczy, które sprawdzamy mając nową kartę, w dodatku wiedząc, że wyjeżdżamy za granicę), ale jak widać każdy ma inne priorytety.


Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że udało załatwić się sprawę i możesz korzystać z telefonu za granicą.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Jak włączyć roaming poza granicami Polski (2013-08-06 13:26)

Oczywiście masz rację, że Twoja propozycja rozwiązania problemu jest jednym ze sposobów i dobrze, że ją przedstawiłaś. Natomiast jeśli chodzi o priorytety w przygotowaniach do podróży, to nie zgadzam się. Ale to nie jest przedmiotem tego forum. Przedmiotem forum jest z pewnością między innymi poziom obsługi klienta, który w tym wypadku okazał się powiedzmy dobry, bo sprawa została załatwiona, chociaż żadnej informacji jak to zrobić nigdzie nie znalazłem. Z punktu widzenia klienta, to nie on powinien się martwić jak ogarnąć problem, a dostawca usługi, niezależnie gdzie klient i w jakich okolicznościach się znajduje. Dobry dostawca usługi zrobi wszystko, żeby klient był zadowolony (oczywiście w granicach rozsądku). Tak uogólniając kwestię obsługi klienta to uważam, że w Polsce została zachwiana równowaga praw i obowiązków pomiędzy klientem a dostawcą towaru czy usługi, na niekorzyść tego pierwszego. Dużą część winy ponosi za to sam klient, który często odpuszcza i bierze problem na siebie. W ten sposób firmy chętnie przerzucają dużą część kosztów i odpowiedzialności na klienta, który jeszcze sam się wini za niski poziom obsługi. To o wiele szerszy problem mentalności spolegliwego klienta, który w momencie domagania się swych praw uznany zostaje za "namolnego". To bardzo pasuje firmom, bo klienci sami siebie dyskwalifikują nie potrafiąc zadbać o własne interesy. Odrębną kwestią jest polskie prawo, które faworyzuje duże przedsiębiorstwa a prawa przyznane klientom, to mówiąc eufemistycznie zwykła fikcja :)

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Jak włączyć roaming poza granicami Polski (2013-10-19 17:18)

Witam mógłbym się dowiedzieć jak aktywowałeś roaming bo jestem w identycznej sytuacji

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

Jak włączyć roaming poza granicami Polski | gość1382195888270 (19.10.2013, 17:18)

Witam mógłbym się dowiedzieć jak aktywowałeś roaming bo jestem w identycznej sytuacji
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

112 gości i 0 zalogowanych użytkowników