Problem z wysyłką duplikatu SIM | ~tribiasz (26.03.2014, 19:43)
Dzień dobry,
Od przeszło miesiąca boksuję
się z Waszym BOK o wysłanie duplikatu karty SIM, z którego będzie
istniała możliwość ściągnięcia blokady kodu PIN (za
pośrednictwem działu technicznego). Poprzednia karta została
zablokowana przez starszą osobę poprzez trzykrotne wpisanie
błędnego kodu PIN, następnie nastąpiła blokada PUK, która
również została zablokowana - karta do wyrzucenia.
Za pierwszym razem została
wysłana do mnie karta (najprawdopodobniej STK) z takową możliwości,
jednakże Pani konsultant zaadresowała przesyłkę na inne Imię i
Nazwisko. Fizycznie nie byłem w stanie odebrać tej karty od
kuriera, więc przesyłka wróciła do Waszej siedziby.
Po kolejnych prośbach o wysłanie
duplikatu zacząłem dostawać odmowne wiadomości. Konsultanci BOK,
z którymi się kontaktowałem twierdzą, że karty, z których można
ściągnąć kod PIN nie są już produkowane.
Bardzo proszę o jednoznaczną
odpowiedź czy dysponujecie aktualnie kartami STK? Jeżeli tak to w
jaki sposób mogę ubiegać się o wysłanie jej do mnie.
Pozdrawiam