forumstrona www, moje kontomoje kontoTwój kontrakt nie jest aktywny

Twój kontrakt nie jest aktywny

 

Twój kontrakt nie jest aktywny (2014-03-25 20:15)

Mam problem ze swoim kontem na stronie njumoble.pl - po zalogowaniu nie mogę wejść w zakładkę moje konto. Pojawia się komunikat "niestety Twój kontrakt nie jest aktywny".


Jestem w nju moblie od początku konto zawsze działało, kilka dni temu skradziono mi telefon - założyłem blokadę kradzieżową i złożyłem wniosek przez stronę (kiedy jeszcze działała) o wydanie duplikatu karty - jak mam sprawdzić status wniosku ?? 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Twój kontrakt nie jest aktywny (2014-03-25 22:14)

Dość ciekawa sytuacja. Zadzwoń do nju z innego numeru. Jak chcesz to w Twoim imieniu mogę zadać to pytanie konsultantowi. W przyszłości każdemu może się to zdarzyć. Dobrze wiedzieć......i na zimne dmuchać.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Twój kontrakt nie jest aktywny (2014-03-26 21:00)

Jak się okazało: 
"Brak możliwość zalogowania się na www.njumobile.pl związany jest z blokadą Twojego numeru telefonu ..."
Czyli przy składaniu blokady kradzieżowej - trzeba mieć to na uwadze że zablokują nam dostęp do naszego konta. Wydaje mi się to błędem ze strony nju, ponieważ tym kanałem nie załatwimy już innych spraw.


Dzięki, temat można zamknąć.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~adamz

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~cliygagc

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~cliygagc

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~cliygagc

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~cliygagc

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~cliygagc

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~cliygagc

odpowiedź

Twój kontrakt nie jest aktywny | nut (25.03.2014, 20:15)

Mam problem ze swoim kontem na stronie njumoble.pl - po zalogowaniu nie mogę wejść w zakładkę moje konto. Pojawia się komunikat "niestety Twój kontrakt nie jest aktywny".


Jestem w nju moblie od początku konto zawsze działało, kilka dni temu skradziono mi telefon - założyłem blokadę kradzieżową i złożyłem wniosek przez stronę (kiedy jeszcze działała) o wydanie duplikatu karty - jak mam sprawdzić status wniosku ?? 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

128 gości i 0 zalogowanych użytkowników