Witam,
Muszę niestety wyciągnąć to na światło dzienne ponieważ państwa obsługa pocztowa zachowuje się poniżej krytyki.
Przenosiłem dwa numery do państwa sieci przy okazji korzystając z promocji dostępnej w serwisie Groupon : https://www.groupon.pl/oferty/torun/ptk-centertel-sp-z-o-o-1/33754041 .
Zgodnie z regulaminem aktywowałem oba numery 1 marca. Do dziś tj. 25
marca nie otrzymałem w/w kart (miałem je otrzymać do 14 dni), a kontakt
na wspomniany adres email polega na tym że jestem zbywany typu
"zweryfikujemy, odezwiemy się", niestety tak od 3 tygodni ...
Z
tego co się orientuje to nie jestem jedyny. Prosiłbym więc o jakąś
interwencję w tej sprawie, ponieważ to zachowanie jest niezgodne z
państwa regulaminem. I mam nadzieje że nie będę musiał podejmować innych
działań.
Pozdrawiam,
Adam