U mnie po kilku dniach po instalacji padł światłowód przy gniazdku. Gdzieś jakby się załamał, czy coś, dioda w ONT na stałe na czerwono. Technik wymienił gniazdko na nowe (cała instalacja światłowodowa w budynku była robiona przez dewelopera), coś tam poprawił. Od tej pory, czyli już prawie 2 miesiące nic się złego nie działo. Wszystko śmiga bez przerw stabilnie. W speedtestach regularnie osiągam 300/50Mbit/s a nawet ciut więcej, niezależnie od pory dnia, zachmurzenia, fazy księżyca ;-)
Moim zdaniem pozostaje Ci reklamować. Myślę również, że skoro sprzęt był już wymieniany (ONT, router), przyczyna leży raczej po stronie światłowodu.
Dodam tylko, że specjalnie zabiegałem o ONT, aby móc do niego bezpośrednio podłączyć swój router.
https://www.njumobile.pl/obsluga/forum/id,365500008,title,jak-skutecznie-zamowic-zainstalowac-nju-swiat-owod-w-lokalizacji-jest-orange-swiat-owod,watek
[edytowane przez stanley99 o 13:03 w dniu 2024-07-23]