forumnju z rachunkiemusługiNiepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji.

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji.

 

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji. (2024-05-19 15:26)

Od kilku tygodni grafika na stronach nie wczytuje się w całości. Wczytuje się losowa część zdjęć/tekstu albo strona nie otwiera się wcale za pierwszym razem.
Aplikacje z dużym opóźnieniem wyświetlają zawartość. Aplikacja bankowa potrafi zgłaszać brak połączenia. Czas oczekiwania na wczytanie danych w różnych aplikacjach to często kilkanaście sekund, również z brakiem grafiki.
Telefon pokazuje pełny zasięg LTE (4 kreski).
Test prędkości na speedtest.pl: opóźnienie 18 ms, pobieranie 108 Mb/s, wysyłanie 20 Mb/s
Reset ustawień sieci do domyślnych nic nie zmienia. Dokładnie takie same zachowanie po przełożeniu karty SIM do innego telefonu.
Przez wiele lat nie było żadnych problemów.

 

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji. (2024-05-19 23:41)

Mam to samo od wielu tygodni 

~madmad

 

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji. (2024-05-20 16:02)

Obecnie oczekuję na nową kartę SIM, dam znać czy jej wymiana pomoże.

 

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji. (2024-05-21 22:32)

Czy to jest normalne pobieranie 5,5 Mb/s, wysyłanie 5,2 Mb/s lokalizacja Gliwice?

~zdz

 

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji. (2024-05-26 12:24)

Wymiana karty SIM nie pomogła. Spróbuję karty SIM innego operatora GSM.

[edytowane przez logicmind o 12:26 w dniu 2024-05-26]
 

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji. (2024-06-04 18:44)

U innych operatorów nie ma wyżej opisywanych problemów. Widocznie po 10 latach warto zmienić operatora. Temat uważam za zamknięty.

 

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji. (2024-06-06 04:59)

to jest odpowiedź na post:

Od kilku tygodni grafika na stronach nie wczytuje się w całości. Wczytuje się losowa część zdjęć/tekstu albo strona nie otwiera się wcale za pierwszym razem.
Aplikacje z dużym opóźnieniem wyświetlają zawartość. Aplikacja bankowa potrafi zgłaszać brak połączenia. Czas oczekiwania na wczytanie danych w różnych aplikacjach to często kilkanaście sekund, również z brakiem grafiki.
Telefon pokazuje pełny zasięg LTE (4 kreski).
Test prędkości na speedtest.pl: opóźnienie 18 ms, pobieranie 108 Mb/s, wysyłanie 20 Mb/s
Reset ustawień sieci do domyślnych nic nie zmienia. Dokładnie takie same zachowanie po przełożeniu karty SIM do innego telefonu.
Przez wiele lat nie było żadnych problemów.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~jacek

 

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji. (2024-06-10 12:49)

Ten sam problem od wielu tygodni na głównym numerze. Bez różnicy czy na LTE czy na 5G. Zasięg full. Różne BTSy, różne lokalizacje. Po napisaniu na suport otrzymałem info żebym zlecił wymianę karty SIM.
I to co najważniejsze u mnie, staż też 10 lat

 

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji. (2024-07-20 20:16)

Problem nadal występuje. Głównie widzę komunikat o brak internetu przy korzystaniu z różnych aplikacji Peper, X-kom, Facebook, Instagram, InPost, LinkedIn 

 

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji. (2024-08-01 15:05)

Korzystacie z abonamentu czy subskrypcji? U mnie problem pojawił się po przejściu na subskrypcję, wymiana karty SIM też nie pomogła. Jedynym (działającym!) sposobem na reset było przejście na kilka dni do innego operatora i z powrotem do nju...

~jatonapisalem

odpowiedź

Niepełne ładowanie się zawartości stron, powolne działanie aplikacji. | logicmind (20.05.2024, 16:02)

Obecnie oczekuję na nową kartę SIM, dam znać czy jej wymiana pomoże.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

81 gości i 0 zalogowanych użytkowników