Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam. Kolega prosił o pomoc w przeniesieniu numeru z Orange abo do Nju abo. No i po wpisaniu smsa potwierdzającego numer pojawia się komunikat: Przepraszamy wystąpił problem techniczny, spróbuj ponownie za chwilę lub skontaktuj się z naszym konsultantem. Konsultant pomoże Ci w rozwiązaniu Twojego problemu.I tak od kilku dni. Na czacie nie wiedzą o co chodzi. Ktoś coś podpowie?
Hej :) Najlepiej zadzwonić do BOK pod bezpłatny nr *610 (690610610 z nr w innej sieci - koszt zgodny z cennikiem operatora), sprawdzą co jest przyczyną. Pozdrawiam :)
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
69 gości i 0 zalogowanych użytkowników