forumnju z rachunkiemusługiZdezaktywowany numer telefonu

Zdezaktywowany numer telefonu

 

Zdezaktywowany numer telefonu (2023-12-23 08:10)

Dwa miesiące temu przeniosłem trzy numery do nju na abonament. Od ponad tygodnia jeden z nich nie działa (wcześniej wszystko ok). Przestał działać z nieznanych przyczyn. Sprawa wielokrotnie zgłaszana na infolinię, niestety nieskutecznie. Jest to bardzo ważny dla mnie numer. Używam go w pracy. Obecnie nikt nie może się ze mną skontaktować, a ja nawet nie mam informacji o próbie takiego kontaktu. Dzwoniąc na ten numer usłyszysz komunikat: "przepraszamy, wybrany numer jest niewłaściwy...". Pozostałe dwa numery działają. 

 

Zdezaktywowany numer telefonu (2023-12-23 10:28)

Czego oczekujesz od forum ?  Jak na razie wiemy tylko że dzwoniłeś na info. Tylko co ci powiedzieli ? co ty sam zrobiłeś poza telefonem na infolinie . Czy przekładałeś karte do innego telefonu ?  a może trzeba wymienić kartę sim . Podałeś zbyt mało informacji abyśmy mogli coś ci doradzić . 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1703323722078

 

Zdezaktywowany numer telefonu (2023-12-23 13:44)

Oczekuję pomocy. Przecież nie piszę, żeby pochwalić się problemem.  Kartę sim oczywiście przekładałem do innego aparatu, z tym samym rezultatem. Dzwoniąc na infolinię dowiaduję się tylko, że sprawę przekazują do działu technicznego, jednak nie ma możliwości kontaktu z tym działem, konsultanci z infolinii twierdzą, że problem powinien być rozwiązany w ciągu max 3 dni roboczych. Trwa to ponad tydzień. Codziennie dzwonię z tym samym rezultatem. Jak można skontaktować się bezpośrednio z działem technicznym?

 

Zdezaktywowany numer telefonu (2023-12-23 15:21)

to jest odpowiedź na post:

Oczekuję pomocy. Przecież nie piszę, żeby pochwalić się problemem.  Kartę sim oczywiście przekładałem do innego aparatu, z tym samym rezultatem. Dzwoniąc na infolinię dowiaduję się tylko, że sprawę przekazują do działu technicznego, jednak nie ma możliwości kontaktu z tym działem, konsultanci z infolinii twierdzą, że problem powinien być rozwiązany w ciągu max 3 dni roboczych. Trwa to ponad tydzień. Codziennie dzwonię z tym samym rezultatem. Jak można skontaktować się bezpośrednio z działem technicznym?

</div><div>
</div><div>Nie licz na pomoc na tym forum. Tu możesz być najwyżej zrugany za zadanie pytania. A jak już napiszesz, że w nju coś nie działa to tragedia.</div><div>Spróbuj zadać pytanie na forum Orange. Tam przynajmniej spróbują ci pomóc i pokierują w dobrą stronę.
</div>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1703341277208

odpowiedź

Zdezaktywowany numer telefonu | jedenzwas (23.12.2023, 13:44)

Oczekuję pomocy. Przecież nie piszę, żeby pochwalić się problemem.  Kartę sim oczywiście przekładałem do innego aparatu, z tym samym rezultatem. Dzwoniąc na infolinię dowiaduję się tylko, że sprawę przekazują do działu technicznego, jednak nie ma możliwości kontaktu z tym działem, konsultanci z infolinii twierdzą, że problem powinien być rozwiązany w ciągu max 3 dni roboczych. Trwa to ponad tydzień. Codziennie dzwonię z tym samym rezultatem. Jak można skontaktować się bezpośrednio z działem technicznym?
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

64 gości i 0 zalogowanych użytkowników