Fałszywe hasło reklamowe na stronie przejścia z abonamentu na subskrypcję: błyskawicznie zmień ofertę, nic nie tracąc | lukas12 (02.01.2024, 13:14)
Chciałbym podzielić się komunikatem, który wprowadził mnie w błąd i utwierdził, że zyskuje GB przechodząc na model subskrypcji z abonamentu. <font color="#00273f"><span >Skusiłem się na przejście dzięki komunikatom na stronie:</font> <font color="#00273f"><span > </font> <font color="#00273f"><span >https://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-subskrypcja </font>
<div class="u-acc-small-hide" ><h2 class="u-text-center u-spacing-bottom-xl" >błyskawicznie zmień ofertę, nic nie tracąc</h2><div class="l-row u-text-center" ><div class="l-col l-col-4 l-col-small-12" >zachowujesz swój staż w nju i korzystasz z nawet 60 GB <div class="l-col l-col-4 l-col-small-12" >wszystko zajmie Ci dosłownie kilka minut <div class="l-col l-col-4 l-col-small-12" >nie musisz wychodzić z domu, wszystko robisz online
Niestety, w moim przypadku okazało się, że GB nie łączą się i w konsekwencji szybko wykorzystałem GB na pierwszym numerze, przy czym na 2 mam 59GB do wykorzystania. Liczyłem, że będę mógł skorzystać z pozostałych GB.
Krótko mówiąc Straciłem możliwość wspólnego podziału GB i ostrzegam przed przechodzeniem na model subskrypcji osoby, które potrzebują nierównomiernego wykorzystania danych na swoich numerach.