Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Chciałbym podzielić się komunikatem, który wprowadził mnie w błąd i utwierdził, że zyskuje GB przechodząc na model subskrypcji z abonamentu. <font color="#00273f"><span >Skusiłem się na przejście dzięki komunikatom na stronie:</font><font color="#00273f"><span ></font><font color="#00273f"><span >https://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-subskrypcja</font><div class="u-acc-small-hide" ><h2 class="u-text-center u-spacing-bottom-xl" >błyskawicznie zmień ofertę, nic nie tracąc</h2><div class="l-row u-text-center" ><div class="l-col l-col-4 l-col-small-12" >zachowujesz swój staż w nju ikorzystasz z nawet 60 GB<div class="l-col l-col-4 l-col-small-12" >wszystko zajmie Ci dosłowniekilka minut<div class="l-col l-col-4 l-col-small-12" >nie musisz wychodzić z domu,wszystko robisz onlineNiestety, w moim przypadku okazało się, że GB nie łączą się i w konsekwencji szybko wykorzystałem GB na pierwszym numerze, przy czym na 2 mam 59GB do wykorzystania. Liczyłem, że będę mógł skorzystać z pozostałych GB. Krótko mówiąc Straciłem możliwość wspólnego podziału GB i ostrzegam przed przechodzeniem na model subskrypcji osoby, które potrzebują nierównomiernego wykorzystania danych na swoich numerach.
hasło: "błyskawicznie zmień ofertę, nic nie tracąc" dobrze wyświetla się na stronie: https://www.njumobile.pl/oferta/nju-z-subskrypcja
Przejdzie znowu do abo i masz to co miales
to jest odpowiedź na post:
</div><div></div><div>Przy okazji tracąc staż...</div>
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
104 gości i 1 zalogowanych użytkowników