forumnju z rachunkiemusługiProblem z internetem

Problem z internetem

 

Problem z internetem (2023-12-19 17:58)

Witam u mnie i u mojej żony nie działa Internet nie można się zalogować na aplikacje lub strony internetowe. Jeżeli zrobię włącz -wyłącz dane komórkowe czasami pomaga a czasami nie. Jak zrobię ponowne uruchomienie tel to jest ok ale po kilku godzinach albo następnego dnia to samo  i tak w kółko. Robiłem konfiguracje resetowałem ustawienia i nic nie pomaga to samo. Proszę o pomoc a jestem zaledwie 3 miesiące w sieci a takie juz problemy ?

 

Problem z internetem (2023-12-23 15:25)

to jest odpowiedź na post:

Witam u mnie i u mojej żony nie działa Internet nie można się zalogować na aplikacje lub strony internetowe. Jeżeli zrobię włącz -wyłącz dane komórkowe czasami pomaga a czasami nie. Jak zrobię ponowne uruchomienie tel to jest ok ale po kilku godzinach albo następnego dnia to samo  i tak w kółko. Robiłem konfiguracje resetowałem ustawienia i nic nie pomaga to samo. Proszę o pomoc a jestem zaledwie 3 miesiące w sieci a takie juz problemy ?

</div><div>
</div><div>Sprawdz jakie masz ustawienia punktu dostępu (APN). Bardzo często domyślne ustawienia w Orange nie działają.
</div>

~gość1703341277208

 

Problem z internetem (2024-01-17 22:45)

U mnie to samo, telefon to Galaxy S23. Próbowałem z nową kartą SIM. Zaczynam podejrzewać włączoną usługę 5G, u partnerki nie włączyliśmy i jest wszystko OK. 

odpowiedź

Problem z internetem | ~gość1703341277208 (23.12.2023, 15:25)

</div><div>
</div><div>Sprawdz jakie masz ustawienia punktu dostępu (APN). Bardzo często domyślne ustawienia w Orange nie działają.
</div>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

32 gości i 1 zalogowanych użytkowników