Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Po zalogowaniu pojawia się informacja:<h5 >Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później.</h5>
I dokładnie to zrób.... Spróbuj ponownie później.
MOJE KONTO - nie można się zalogować i ten stan trwa już kilka godzin - co jest przyczyną tego stanu rzeczy
Hej :) U mnie wszystko działa, może spróbuj wyczyścić w ustawieniach przeglądarki historię przeglądania i pliki cookies albo sprawdź w innej przeglądarce czy też występuje problem z kontem. Pozdrawiam :)
Mam ten sam problem. Nie wiem od kiedy dokładnie występuje ale u mnie już ponad 24h. Nie mogę podejrzeć stanu konta, z kolei po kliknięciu w usługi otrzymuje komunikat "Przepraszamy, ale informacje o usługach są chwilowo niedostępne. Spróbuj ponownie później.". Inna przeglądarka w trybie incognito ten sam rezultat. Zgłaszałem już wczoraj przez formularz jako bodajże problem techniczny i na razie bez odpowiedzi.
Miałem to samo, nie udało się pobrać danych. Wyczyściłem historie przeglądarki i teraz jest wszystko ok.
Miałem to samo wczoraj. Nic nie czyściłem. Dzisiaj działa. To jednak nie jest wina naszych przeglądarek....
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
110 gości i 0 zalogowanych użytkowników