forumnju z rachunkiemofertaCzy oni maja klientów za debili ?

Czy oni maja klientów za debili ?

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-19 18:02)

<div>Ostatnimi czasy zwróciłem uwagę, że w aplikacji są błędne dane odnośnie zużytego pakietu "dane mobilne" w obrębie UE.
</div><div>Wg danych z aplikacji zużyłem 3,97GB z 5,01GB i w tym samym zostało mi ........0,13GB ( wg aplikacji ),</div><div>Otrzymałem odpowiedź, że wszystko jest ok. Przy okazji "oświecili mnie" jak działają aplikacje na komórce, że jest coś takiego jak "działanie w tle" ..... Także chyba mają ludzi za debil, którzy nie potrafią liczyć, a w dodatku komórka i aplikacje to dla nich "black box", którego nie ogarną ..... Ciekawe też że jeden "licznik" danych różnił się od drugiego. Czyli jeden się aktualizował, a drugi stał w miejscu ?
</div><div>Poniżej tłumaczenie, wnioski każdy może wyciągnąć sam .....
</div><div>
</div><div>Dzień dobry, otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące wykorzystania pakietu GB w ramach romaingu. Przekazałem Pana zgłoszenie do działu technicznego. Nasi technicy sprawdzili i potwierdzają, że połączenia internetowe na Pana koncie rejestrowane są poprawnie po stronie sieci. Zużycie dostępnego pakietu GB na numerze ......... w ramach połączenia transmisji danych w roamingu w poprzednim okresie rozliczeniowym jest prawidłowe. Informuję, że informacje dotyczące połączeń transmisji danych widoczne są dopiero po zakończeniu połączenia internetowego. Po skutecznym rozłączeniu sesji internetowej na koncie nju on- line uzyska Pan informację odnośnie dostępnego bieżącego limitu danych do końca okresu rozliczeniowego. W momencie kiedy na Pana numerze nawiązana była sesja internetowa wówczas nie było widoczne większe wykorzystanie pakietu. W związku z powyższym przed sprawdzeniem stanu wykorzystania pakietu GB proszę o skuteczne rozłączenie połączenia internetowego. Dodatkowo informuję, że technologie przesyłania danych pozwalają urządzeniom nawiązywać wiele sesji równolegle i samodzielnie w celu zapewnienia jak najlepszej, jakości transferu i dostępu do aktualnych informacji, serwisy społecznościowe i strony www pełne są grafiki, animacji i multimedialnych zawartości (i są coraz bardziej rozbudowane), co też podnosi ilość danych, które są pobierane. Jedną z przyczyn większego ruchu może być np. jakaś aplikacja działająca w tle. W celu uniknięcia w przyszłości sytuacji związanych z wykorzystaniem ilości GB sugeruję skuteczne rozłączanie połączenia internetowego. W celu lepszej kontroli proponuję także wyłączanie transmisji danych w telefonie na czas, gdy nie jest używany. Mając na uwadze powyższe wyjaśnienia oraz brak nieprawidłowości po stronie Operatora zgłoszenie rozpatrzyliśmy negatywnie.


</div>

~dbaran

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-20 08:05)

Jeśli jesteś informatykiem lub specem od działania telefonów to powinieneś zrozumieć odpowiedz którą otrzymałeś.

~max

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-20 20:48)

<div>Aplikacja "nie jest wspierana przez nju". Cokolwiek by to nie znaczyło...</div><div>A znaczy mniej więcej tyle, że wypuścili babola, którego nie potrafią doprowadzić do ładu, bo nie mają informatyków tylko artystów produkujących pseudofilmiki na fejsa.</div><div>Apki nie wspierają ale nie mają na tyle godności, żeby ją z GP wycofać...
</div>

~gość1666291718695

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-21 17:31)

to jest odpowiedź na post:

<div>Aplikacja "nie jest wspierana przez nju". Cokolwiek by to nie znaczyło...</div><div>A znaczy mniej więcej tyle, że wypuścili babola, którego nie potrafią doprowadzić do ładu, bo nie mają informatyków tylko artystów produkujących pseudofilmiki na fejsa.</div><div>Apki nie wspierają ale nie mają na tyle godności, żeby ją z GP wycofać...
</div>

Jaka aplikacja .
<h4 class="section-title">Od 20.02.2020 r. aplikacja została wyłączona. Obecnie możesz korzystać z funkcji wbudowanej w oprogramowanie systemowe tzw. natywnym wsparciu dla WiFi Calling. </h4>

~max

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-21 20:38)

to jest odpowiedź na post:

Jaka aplikacja .
<div>

</div><div>
</div><div>Aplikacje ci się pomerdały. Wyłączona została apka do wifi calling.</div><div>Nadal dostępna jest, choć nie aktualizowana od wieków apką do obsługi konta klienckiego.
</div>

~gość1666377485990

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-22 09:34)

to jest odpowiedź na post:

<div>
</div><div>Aplikacje ci się pomerdały. Wyłączona została apka do wifi calling.</div><div>Nadal dostępna jest, choć nie aktualizowana od wieków apką do obsługi konta klienckiego.
</div>

Faktycznie pomyliłem apki. Ale kto teraz używa apki nju na telefonie skoro nie jest do niczego przydatna  .

~max

 

Czy oni maja klientów za debili ? (2022-10-24 18:20)

to jest odpowiedź na post:

Faktycznie pomyliłem apki. Ale kto teraz używa apki nju na telefonie skoro nie jest do niczego przydatna  .
<div>

</div><div>
</div><div>Jest tylko trochę mniej przydatna niż konto klienta przez www. Właściwie to to samo tylko w pace parę funkcji nie działa :-)</div><div>Do sprawdzenia zużycia netu nadaje się tak samo. Pokazuje to samo przekłamane zużycie...
</div>

~gość1666628430150

odpowiedź

Czy oni maja klientów za debili ? | ~max (20.10.2022, 08:05)

Jeśli jesteś informatykiem lub specem od działania telefonów to powinieneś zrozumieć odpowiedz którą otrzymałeś.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

83 gości i 0 zalogowanych użytkowników