forumnju z rachunkiemusługiWiFi Calling POCO F3 5G

WiFi Calling POCO F3 5G

 

WiFi Calling POCO F3 5G (2022-10-16 10:05)

Witam.
Czy tylko ja mam problem z usługą WiFi Calling na telefonie POCO F3 5G?
Po kilkukrotnym kontakcie z obsługą techniczną zbyli mnie błahym stwierdzeniem, że przyczyną jest to że nie kupiłem telefonu od Orange. 
Ja nawet ich o tym nie informowałem i nigdzie nie napisałem, że telefon jest od nich czy nie. Ponadto w moich oczach ich kompetencje są nie za wysokie, skoro też nie wiem na podstawie i jakich informacji, stwierdzili że mam telefon POCO F3 , a nie POCO F3 5G. Posiadam oczywiście POCO F3 5G, który znajduje się na opublikowanej i przesłanej mi w linku liście telefonów obsługujących usługę WiFi Calling. Ponadto zasugerowano mi abym jeśli juz, to muszę zaktualizować sobie do najnowszego oprogramowanie na telefonie, co również jest aktualne.
Może ktoś coś może pomóc w tym temacie? Wklejam treść z korespondencji:
"Sprawdziliśmy zgłoszenie techniczne nr 4926608. Orange nie gwarantuje poprawnego działania usługi VoLTE oraz WiFi Calling na modelach telefonów zakupionych poza Orange. Pełna lista modeli telefonów, które umożliwiają korzystanie z usługi VoLTE dostępna pod linikiem https://www.orange.pl/medias/omni/lp/b2c/inne/wykorzystaj-siec/Telefony_VoLTE_Wificalling.pdf. W przypadku posiadania urządzenia, które przeszło certyfikację i znajduje się na liście sugerujemy aktualizację oprogramowania telefonu do najnowszej wersji. Pozdrawiamy, Nju mobile."


Kolejna:
Utworzono 2022-09-26 09:33:34 przez P.........,TOMASZ, jednostka organizacyjna: Brak przypisania do jednostki organizacyjnej Dzień dobry, Sprawdziliśmy ponownie zgłoszenie. Usługa WiFi Calling i VoLTE zostały włączone na wskazanym numerze telefonu. Za utrudnienia przepraszamy. Problem wynikał z błędnego przypisania numeru IMEI telefony do modelu POCO F3 zamiast do F3 5G. Pozdrawiamy, Nju mobile Tomasz P........., Doradca ds. Klient


<div class="row"><div class="four columns"><div class="term"><div class="eight columns"><div class="row"><div class="four columns"><div class="term"><div class="eight columns">


Chętnie poznam inne opinie lub rozwiązanie problemu.

 

WiFi Calling POCO F3 5G (2022-10-16 11:00)

a działa Ci zasięg 5g na tym Poco?

~berni

 

WiFi Calling POCO F3 5G (2022-10-16 17:34)

Jeśli masz fabryczne WIFI Calling to powinno działać . Jeśli po przejściu z innej sieci lub po wymianie telefonu ,  chcesz korzystać z różnych usług , nie zawsze ale w wielu  wypadkach konieczna jest zmiana parametrów i ustawień w telefonie. Sprawdz to w Pomocy Technicznej.
<div>
</div>

~kozak

 

WiFi Calling POCO F3 5G (2022-10-16 17:51)

APN powinno być  ( internetipv6 )

~kozak

 

WiFi Calling POCO F3 5G (2023-09-15 19:53)

to jest odpowiedź na post:

a działa Ci zasięg 5g na tym Poco?




Tak ale jest do tego dedykowana usługa-taryfa...

 

WiFi Calling POCO F3 5G (2023-09-15 19:55)

to jest odpowiedź na post:

APN powinno być  ( internetipv6 )




Tak jak napisałeś, takie właśnie mam APN

 

WiFi Calling POCO F3 5G (2023-09-15 20:01)

to jest odpowiedź na post:

Jeśli masz fabryczne WIFI Calling to powinno działać . Jeśli po przejściu z innej sieci lub po wymianie telefonu ,  chcesz korzystać z różnych usług , nie zawsze ale w wielu  wypadkach konieczna jest zmiana parametrów i ustawień w telefonie. Sprawdz to w Pomocy Technicznej.






Chętnie skorzystam, tylko gdzie ta pomoc techniczna?

 

WiFi Calling POCO F3 5G (2023-09-15 22:09)

to jest odpowiedź na post:




Chętnie skorzystam, tylko gdzie ta pomoc techniczna?

Proszę . Wybierz to co Cię interesuje  =>  POMOC TECHNICZNA

odpowiedź

WiFi Calling POCO F3 5G | rks79 (16.10.2022, 10:05)

Witam.
Czy tylko ja mam problem z usługą WiFi Calling na telefonie POCO F3 5G?
Po kilkukrotnym kontakcie z obsługą techniczną zbyli mnie błahym stwierdzeniem, że przyczyną jest to że nie kupiłem telefonu od Orange. 
Ja nawet ich o tym nie informowałem i nigdzie nie napisałem, że telefon jest od nich czy nie. Ponadto w moich oczach ich kompetencje są nie za wysokie, skoro też nie wiem na podstawie i jakich informacji, stwierdzili że mam telefon POCO F3 , a nie POCO F3 5G. Posiadam oczywiście POCO F3 5G, który znajduje się na opublikowanej i przesłanej mi w linku liście telefonów obsługujących usługę WiFi Calling. Ponadto zasugerowano mi abym jeśli juz, to muszę zaktualizować sobie do najnowszego oprogramowanie na telefonie, co również jest aktualne.
Może ktoś coś może pomóc w tym temacie? Wklejam treść z korespondencji:
"Sprawdziliśmy zgłoszenie techniczne nr 4926608. Orange nie gwarantuje poprawnego działania usługi VoLTE oraz WiFi Calling na modelach telefonów zakupionych poza Orange. Pełna lista modeli telefonów, które umożliwiają korzystanie z usługi VoLTE dostępna pod linikiem https://www.orange.pl/medias/omni/lp/b2c/inne/wykorzystaj-siec/Telefony_VoLTE_Wificalling.pdf. W przypadku posiadania urządzenia, które przeszło certyfikację i znajduje się na liście sugerujemy aktualizację oprogramowania telefonu do najnowszej wersji. Pozdrawiamy, Nju mobile."


Kolejna:
Utworzono 2022-09-26 09:33:34 przez P.........,TOMASZ, jednostka organizacyjna: Brak przypisania do jednostki organizacyjnej Dzień dobry, Sprawdziliśmy ponownie zgłoszenie. Usługa WiFi Calling i VoLTE zostały włączone na wskazanym numerze telefonu. Za utrudnienia przepraszamy. Problem wynikał z błędnego przypisania numeru IMEI telefony do modelu POCO F3 zamiast do F3 5G. Pozdrawiamy, Nju mobile Tomasz P........., Doradca ds. Klient


<div class="row"><div class="four columns"><div class="term"><div class="eight columns"><div class="row"><div class="four columns"><div class="term"><div class="eight columns">


Chętnie poznam inne opinie lub rozwiązanie problemu.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

51 gości i 0 zalogowanych użytkowników