<span >Witam mam abonament NJU ale mam problem, Zadzwoniłem do działu obsługi klienta i powiedzieli mi, żebym dodał pesel, Zrobiłem to ale nić <div dir="auto" >Jak mogę Rozwiązać?
<div dir="auto">Chcę dodawać drugi numeru ale mówi to<div dir="auto" ><div ><div ><div ><div dir="auto" ><div ><div >
<div dir="auto">
<div dir="auto"><div dir="auto" >wpisz numer nju na abonament, do którego chcesz dołączyć nju dodatkowy 19 zł
<div dir="auto" ><div ><div ><div ><div ><div ><div ><span ><div >B??Ä?d:Dane nie zostały pobrane lub mogą zawierać błędy: pusty adres email lub brak zgody na komunikacje z BOK, błędny numer pesel lub dowodu osobistego, brak adresu lub błędny format kodu pocztowego. Skontaktuj się z nami przez formularz na Twoim koncie <a href="https://www.njumobile.pl/mojekonto/formularz-kontaktowy/nowe-zgloszenie" target="_blank" data-saferedirecturl="https://www.google.com/url?q=https://www.njumobile.pl/mojekonto/formularz-kontaktowy/nowe-zgloszenie&source=gmail&ust=1661984287722000&usg=AOvVaw2L-bkBFf9nQy7iTdmQvXP1" >https://www.njumobile.<wbr>pl/mojekonto/formularz-<wbr>kontaktowy/nowe-zgloszenie lub zadzwoń na *610 (codziennie 8-20, opłata zgodnie z cennikiem, opłata doliczana do faktury, numer pełny 690 610 610)