forumnju na kartęusługiPrzetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu.

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu.

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-05-29 15:30)

Witam. Dzisiaj doładowałem (niestety kolejny raz) swoje konto za 10zł, aby móc korzystać z pakietu 9GB internetu na okres 1 miesiąca. Wyłączyłem usługę "wszystko za nie więcej niż 29zł", bo ten internet nie był zbyt szybki jak się okazało. Próbowałem włączyć pakiet, o którym wspomniałem, też dlatego usługa została wyłączona. Po zrestratowaniu telefonu otrzymałem taki SMS:
"na twoim koncie pozostało mniej niz 20 gr. Doladuj konto, aby moc rozmawiac i SMS-owac. Pozdrawiamy nju mobile"

powiedzcie mi co to ma znaczyć? :) to może za te dwa doładowania dacie mi teraz abonament? :) składałem formularz kontaktowy i do tej pory nie mam od was odpowiedzi. Żenujące podejście jak chodzi o klientów, dodam jeszcze, że używam (bądź używałem, zależy jeszcze od was) SIM waszej sieci przeszło rok czasu. Pozdrawiam

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-05-30 10:50)

to jest odpowiedź na post:

Witam. Dzisiaj doładowałem (niestety kolejny raz) swoje konto za 10zł, aby móc korzystać z pakietu 9GB internetu na okres 1 miesiąca. Wyłączyłem usługę "wszystko za nie więcej niż 29zł", bo ten internet nie był zbyt szybki jak się okazało. Próbowałem włączyć pakiet, o którym wspomniałem, też dlatego usługa została wyłączona. Po zrestratowaniu telefonu otrzymałem taki SMS:
"na twoim koncie pozostało mniej niz 20 gr. Doladuj konto, aby moc rozmawiac i SMS-owac. Pozdrawiamy nju mobile"

<div>powiedzcie mi co to ma znaczyć? :) to może za te dwa doładowania dacie mi teraz abonament? :) składałem formularz kontaktowy i do tej pory nie mam od was odpowiedzi. Żenujące podejście jak chodzi o klientów, dodam jeszcze, że używam (bądź używałem, zależy jeszcze od was) SIM waszej sieci przeszło rok czasu. Pozdrawiam

</div><div>
</div><div>Tutaj nikt ci nie pomoże. Tylko formularz lub kontakt telefoniczny z BOK.
</div>

~gość1653900500281

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-05-30 22:43)

Hej :)  Po wyłączeniu usługi za 29 zł przestał działać lejek, czyli ograniczenie prędkości transmisji danych, a ponieważ nie było pakietu środki zostały pewnie pobrane z konta. Przed doładowaniem warto wyłączyć internet w telefonie, zlecić aktywację pakietu i dopiero po potwierdzeniu, że pakiet jest aktywny korzystać z internetu w ramach pakietu. Maksymalny czas włączenia jest do 24 godzin, a zwykle w ciągu kilkunastu minut. Pozdrawiam :) 

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-06-09 05:14)

Witam mam ten sam problem od kilku doładowań z tym,że ja robię tak jak powyżej Pani odpisała,a mianowicie wyłączam transmisję danych i wykupuje pakiet internetu.Po potwierdzeniu włączenia pakietu sms-em ,włączam transmisję danych i wraz nie wiadomo z jakiego powodu znikają mi pieniądze z konta i z 1zł który powinien zostać nagle nie ma nic na koncie.Pozdrawiam i czekam na w miarę szybką i szczegółową odpowiedź.

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-06-09 18:33)

to jest odpowiedź na post:

Witam mam ten sam problem od kilku doładowań z tym,że ja robię tak jak powyżej Pani odpisała,a mianowicie wyłączam transmisję danych i wykupuje pakiet internetu.Po potwierdzeniu włączenia pakietu sms-em ,włączam transmisję danych i wraz nie wiadomo z jakiego powodu znikają mi pieniądze z konta i z 1zł który powinien zostać nagle nie ma nic na koncie.Pozdrawiam i czekam na w miarę szybką i szczegółową odpowiedź.

</div><div>
</div><div>Tu odpowiedzi nie dostaniesz.</div><div>Złóż reklamację przez formularz bo to w zasadzie jedyna droga (ewentualnie telefon do bok).
</div>

~gość1654792404892

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-06-13 23:49)

Witam. Mam dokładnie ten sam problem.... doładowałam 30, 50, 5 i za każdym razem problem z funkcjonowaniem usług...jakby pieniądze przepadały... proszę o odpowiedź i pomoc w rozwiązaniu problemu.

 

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. (2022-06-14 15:37)

to jest odpowiedź na post:

Witam. Mam dokładnie ten sam problem.... doładowałam 30, 50, 5 i za każdym razem problem z funkcjonowaniem usług...jakby pieniądze przepadały... proszę o odpowiedź i pomoc w rozwiązaniu problemu.

</div><div>
</div><div>Jak wyżej:</div><div>- zgłoszenie reklamacji przez formularz lub telefonicznie. Innej opcji nie ma.</div><div>Forum nie pomoże.
</div>

~gość1655213716376

odpowiedź

Przetopione doładowanie w 10 sekund z mojego telefonu. | pilotka (30.05.2022, 22:43)

Hej :)  Po wyłączeniu usługi za 29 zł przestał działać lejek, czyli ograniczenie prędkości transmisji danych, a ponieważ nie było pakietu środki zostały pewnie pobrane z konta. Przed doładowaniem warto wyłączyć internet w telefonie, zlecić aktywację pakietu i dopiero po potwierdzeniu, że pakiet jest aktywny korzystać z internetu w ramach pakietu. Maksymalny czas włączenia jest do 24 godzin, a zwykle w ciągu kilkunastu minut. Pozdrawiam :) 

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

70 gości i 0 zalogowanych użytkowników