to jest odpowiedź na post:
Witam. Dzisiaj doładowałem (niestety kolejny raz) swoje konto za 10zł, aby móc korzystać z pakietu 9GB internetu na okres 1 miesiąca. Wyłączyłem usługę "wszystko za nie więcej niż 29zł", bo ten internet nie był zbyt szybki jak się okazało. Próbowałem włączyć pakiet, o którym wspomniałem, też dlatego usługa została wyłączona. Po zrestratowaniu telefonu otrzymałem taki SMS:
"na twoim koncie pozostało mniej niz 20 gr. Doladuj konto, aby moc rozmawiac i SMS-owac. Pozdrawiamy nju mobile"
<div>powiedzcie mi co to ma znaczyć? :) to może za te dwa doładowania dacie mi teraz abonament? :) składałem formularz kontaktowy i do tej pory nie mam od was odpowiedzi. Żenujące podejście jak chodzi o klientów, dodam jeszcze, że używam (bądź używałem, zależy jeszcze od was) SIM waszej sieci przeszło rok czasu. Pozdrawiam