to jest odpowiedź na post:
Hej :) Jeśli jest błąd to można wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy wraz z rzutem ekranu. by to naprawili, albo zadzwonić do BOK i zlecić podział. Pozdrawiam :)
Cześć,
wczoraj zgłosiłem, co prawda bez zrzutu, ale zgłosiłem.
Nie wiem jak to działa u nich, moim zdaniem sam fakt wystąpienia takiego błędu na produkcji powinien być wystarczający, żeby funkcjonalność szybko poprawić. ;)
Ale nie spodziewam się fajerwerków, bo appka nju mobile na www to niestety wielka pomyłka. Masa błędów, czas reakcji - trochę to niespotykane w dzisiejszym świecie ;) Piszę, bo sam jestem testerem aplikacji i powiem, że to co się tutaj odwala... :)
Tutaj na grupie powinny być osoby wychwytujące z kontekstu problemu, które powinny być naprawiane, a nie użytkownicy muszą prosić o naprawę oczywistych błędów ;)