forumnju na kartęusługi'Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł - nie działa

'Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł - nie działa

 

'Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł - nie działa (2021-09-15 10:26)

Aktywowałem  usługę 'Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł ' ale po zużuciu wszystkich pieniędzy na kącie nie mogę wykonać żadnych połączeń i korzystać z internetu chociaż do końca okresu rozliczeniowego zostało jeszcze 15 dni. Nie mogę się nawet dodzwonić na *610.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

'Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł - nie działa (2021-09-15 17:40)

Aktywowałeś, czyli co? Wysłałeś SMS/zmieniłes na swoim koncie na stronie WWW i dostałeś potwierdzenie o zmianie usługi?

P.S. Włącz sprawdzanie pisowni w przeglądarce, bo az oczy bolą od tych Twoich " zużuciach na kącie"

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

'Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł - nie działa (2021-09-15 17:45)

I jeszcze jedno - sprawdziłeś p.23 regulamninu?
https://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin_uslugi_wszystko_za_nie_wiecej_niz_29_zl_18_06_2018.pdf

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

'Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł - nie działa (2021-09-16 16:37)

Sprawdź w zakładce Moje konto/ stan konta czy masz osiagnięty limit wydatków 29 zl. Może środki zostały wykorzystane na jakieś inne połączenia i brak nie osiagnąłeś limitu ( poza limitem np. połączenia miedzynarodowe, infolinie itp) 

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

odpowiedź

' | Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł - nie działa (jacp11)

Aktywowałeś, czyli co? Wysłałeś SMS/zmieniłes na swoim koncie na stronie WWW i dostałeś potwierdzenie o zmianie usługi?

P.S. Włącz sprawdzanie pisowni w przeglądarce, bo az oczy bolą od tych Twoich " zużuciach na kącie"
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

37 gości i 0 zalogowanych użytkowników