Numer tymczasowy

 

Numer tymczasowy (2021-03-13 09:15)

Witam, dzisiaj przeszedłem z Play do Nju, 
Play wyłączyło o północy mój numer na swojej karcie, włożyłem kartę SIM z Nju do telefonu ale nadal mam aktywny numer tymczasowy,  
Ktoś się orientuje dlaczego Nju nie zmieniło numeru na nowej karcie? Trzeba czekać?

~daniel

 

Numer tymczasowy (2021-03-13 09:31)

Hej :) Na pewno to na dziś wyznaczona była data przeniesienia numeru? Zwykle przenoszony jest po północy, choć operator zastrzega maksymalnie 24 godziny. Zrestartuj telefon, jak to nie pomoże dzwoń do BOK. Pozdrawiam :) 

 

Numer tymczasowy (2021-03-13 09:34)

Tak, na dzisiaj, 
Play już kartę SIM wyłączył. 
Numer tymczasowy nadal aktywny. Poczekam jeszcze trochę i dzwonię na BOK.

~daniel

 

Numer tymczasowy (2021-03-13 12:41)

Ok, to daj znać jak się sprawa zakończyła.

 

Numer tymczasowy (2021-03-13 18:37)

Odpowiedź z BOK: <span style="font-size:11.0pt;font-family:"Arial",sans-serif; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:PL;mso-bidi-language:AR-SA">W takim razie polecałabym poczekać - w zamówieniu wyrażała Pani zgodę na czas niedostępności numeru nie dłuższy niż 24 godziny. Być może pojawiły się problemy z przeniesieniem i potrwa ono nieco dłużej. 
<span style="font-size:11.0pt;font-family:"Arial",sans-serif; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:PL;mso-bidi-language:AR-SA">

<span style="font-size:11.0pt;font-family:"Arial",sans-serif; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:PL;mso-bidi-language:AR-SA">No więc zobaczymy jutro, ale słabo to widzę.

~daniel

 

Numer tymczasowy (2021-03-15 07:30)

No więc tak: trzeci dzień jestem bez swojego numeru telefonu. Wczoraj złożyłem reklamację przez BOK. Super początek współpracy.

~daniel

odpowiedź

Numer tymczasowy | ~daniel (15.03.2021, 07:30)

No więc tak: trzeci dzień jestem bez swojego numeru telefonu. Wczoraj złożyłem reklamację przez BOK. Super początek współpracy.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

89 gości i 0 zalogowanych użytkowników