Odpowiedź z BOK: <span style="font-size:11.0pt;font-family:"Arial",sans-serif;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:PL;mso-bidi-language:AR-SA">W takim
razie polecałabym poczekać - w zamówieniu wyrażała Pani zgodę na czas
niedostępności numeru nie dłuższy niż 24 godziny. Być może pojawiły się
problemy z przeniesieniem i potrwa ono nieco dłużej.
<span style="font-size:11.0pt;font-family:"Arial",sans-serif;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:PL;mso-bidi-language:AR-SA">
<span style="font-size:11.0pt;font-family:"Arial",sans-serif;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-ansi-language:PL;mso-fareast-language:PL;mso-bidi-language:AR-SA">No więc zobaczymy jutro, ale słabo to widzę.