Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam , na 1 lutego br mialam miec przeniesiony numer do nju play. Fakt , moge korzystac ze starego numeru ale nikt nie moze sie do mnie dodzwonic ani wyslac zadnej wiadomosci sms. W sluchawce slychac , ze nie ma takiego numeru . Kiedy ten problem sie rozwiaze ? Pozdrawiam
czytalas regulamin? pewnie nie jak wiekszosc tu krzyczacych ,ze nju jet be.W regulaminie jest napisane,że procedura przeniesienia moze trwac do 24 godzin.
Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora
KONSTULTANT TELEFONICZNY W BOKU ROZWIAZAL CALA SPRAWE , WSZYSTKO SMIGA JAK NALEZY
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
131 gości i 0 zalogowanych użytkowników